سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۳
۵

شرط پدر شهیدخلیلی برای رضایت به قاتل

پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 359248
پدر شهید آمر به معروف و ناهی از منکر علی خلیلی گفت: راضی به قصاص قاتل فرزندم نیستم و اگر تضمینی باشد که مرتکب جرمی نمی‌شود، رضایت می‌دهم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پرویز خلیلی گفت: ضارب شهید خلیلی بعد از مضروب کردن علی، در مدت دو سال بیماری ایشان، یک نفر دیگر را نیز مضروب کرده است.

وی تصریح کرد: چنانچه از نظر قانونی تضمینی برای ممانعت از ارتکاب مجدد جرم توسط قاتل علی وجود داشته باشد رضایت می‌دهم و از ته دل راضی به قصاص نیستم.

این پدر شهید آمر به معروف و ناهی از منکر با اظهار خرسندی از شهادت فرزند خود بیان داشت: به جایگاه وی غبطه می‌خورم و حضور مردم و همراهی آنها در این مدت چهل روز تسلی خاطرمان بوده است.

وی با اشاره به مظلومیت فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: مسئولین، آمرین به معروف و ناهیان منکر را به حال خود رها نکنند و از آنها حمایت کنند تا این فریضه الهی به عنوان یک فرهنگ ارزشی در جامعه گسترش یابد.

به گفته وی در هنگام ضربت خوردن شهید خلیلی مسئولان در کنارمان بودند ولی در مدت بیماری او خبری از آنها نبود و الان هم توقعی از مسئولان ندارم تنها می‌خواهم آمرین به معروف را فراموش نکنند.

وی با تقدیر از مردم و برگزاری مراسم یادبود برای شهید خلیلی ابراز داشت: از اینکه در این مدت مردم ما را دلداری داده و همراه ما بودند تشکر می‌کنم.

توبه گرگ مرگ است!قاتل این شهید باید در ملا عام اعدام گردد تا درس عبرتی برای دیگران شود.شهادت شهید علی خلیلی قلب امت اسلام را جریحه دار کرد
بر خودم لازم مي دانم براي تذكر اول به خودم وبعد آنها:
مسئول بايد خود و خانواده اش الگو باشد.فرزندان مسئولان بايد آراسته وساده پوش باشند واز فرهنگ غرب بدور (براي مسئولان بعضي از لذتهاي حلال نيز ممنوع است)
اول خود
دوم خانواده
سوم اجتماع
الگو:رهبر انقلاب
خانواده شهيد خليلي
پدر شهيد خوش به سعادتت كه در صحراي محشر شفيع داري
Iran, Islamic Republic of
به نظر من نباید رضایت بده
باید این آدمای پست و حیوون رو از روی زمین کم کرد
لات های بی سرو پا روزانه چندین نفرو چاقو می زنن
حالا که پدراین شهید رضایت دادن، قاتل باییییید درمان بشه.............

این افراد مشکل شدید روحی دارن. چطور کسی میتونه چاقو تو بدن کسی بکنه و سالم باشه؟؟؟
شهامت
با احترام به پدر شهید .. فقط شما حق بخشش ندارید که ببخشید و تمام !

نجابت شما مسلم و قبول
نانجیبی این طیف هم مسلم ..

جنبه عمومی و محاربه چه می شود؟