چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
ظهر امروز

پیکر امام جمعه کوهبنان به خاک سپرده شد

دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب: 357532
پیکر امام جمعه فقید کوهبنان در زادگاهش روستای شاهم‌آباد شهرستان انار به خاک سپرده شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ظهر امروز با حضور پرشور مردم شهرستان‌های انار، کوهبنان ‌و رفسنجان پیکر امام جمعه فقید کوهنبان از میدان امام حسن (ع) شاهم‌‌آباد شهرستان انار تا گلزار شهدا تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده شد. 
 
حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا شخصیتی شایسته، مردم‌دار و در مسیر ولایت بود و زندگی خود را وقف فعالیت‌های اسلامی و فرهنگی کرده بود.
 
وی پنج سال امام جمعه کوهبنان، پنج سال امام جمعه موقت کشکوئیه  و مسئول هماهنگ کننده تبلیغات کشکوئیه و بیش از 15 سال عضو جامعه روحانیت کشکوئیه و شهرستان انار بود و به مدت 20 سال نیز در دفتر تبلیغات اسلامی قم فعالیت داشت.
 
مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا سه‌شنبه نهم اردیبهشت از ساعت 13 تا 18 در درالحجه شاهم‌آباد انار و روز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 16 تا 18 در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهرستان کوهبنان برگزار می‌شود.
 
در مراسم تشییع پیکر امام جمعه فقید کوهبنان، ائمه جمعه شهرستان‌های انار، رفسنجان و امین شهر انار، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده امام جمعه موقت کرمان و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان، حسین آذین نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و مسئولان انار حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *