شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲۳
۱۵۷

دفاع تمام‌قد لاریجانی از روحانی با رد خاطرات هاشمی

يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 357272
علی لاریجانی با رد خاطرات هاشمی درباره نقش حسن روحانی در ماجرای مک فارلین،‌ افزود: در این سی‌دی یک سری مطالبی را مطرح کردند که برخی از مطالب خلاف واقع است. آقای روحانی رئیس‌جمهور را متهم کردند که شما در داستان مک‌فارلین حضور داشتید، این دروغ است، کسانی که در آن شرایط سیاسی پس از انقلاب حضور داشتند، همه می‌دانند که آقای روحانی نقشی در مسئله مک فارلین نداشته است، چرا خلاف واقع می‌گویید؟ چرا دروغ می‌گویید؟
دفاع تمام‌قد لاریجانی از روحانی با رد خاطرات هاشمی
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز طی سخنانی در جمع تشکل‌های کارگری و بسیج کارگران به مناسبت هفته کارگر، اظهار داشت: فضای سیاسی کشور باید به سمت تولید باشد نه اینکه مخل آن باشد، برخی مدام ذهن‌ها را متفرق می‌کنند. سؤالم این است که اگر مسئله اصلی کشور تولید و رونق تولید است آیا الان دغدغه‌ همه سیاسیون همین است؟ آیا همه به دنبال رونق تولید هستند یا مدام در کشور دعوا راه می‌اندازند؟

وی افزود: آیا این دعواها مشکلات کارگران را حل می‌کند؟ آیا به حل مشکل تولید در کشور کمک می‌کند؟ آیا این دعواها در تولید رونق ایجاد می‌کند؟ آیا جز این است که ذهن‌ها را متفرق می‌کند؟

رئیس مجلس تصریح کرد: همین چند روز پیش دیدم چه سر و صدایی در کشور به وجود آمده است آن هم بر سر یک سی‌دی، سی‌دی که با عنوان «من روحانی هستم» پخش شده است.

وی با رد خاطرات هاشمی درباره نقش حسن روحانی در ماجرای مک فارلین،‌ افزود: در این سی‌دی یک سری مطالبی را مطرح کردند که برخی از مطالب خلاف واقع است. آقای روحانی رئیس‌جمهور را متهم کردند که شما در داستان مک‌فارلین حضور داشتید، این دروغ است، کسانی که در آن شرایط سیاسی پس از انقلاب حضور داشتند، همه می‌دانند که آقای روحانی نقشی در مسئله مک فارلین نداشته است، چرا خلاف واقع می‌گویید؟ چرا دروغ می‌گویید؟

منابع مستند «من روحانی هستم» کتاب خاطرات روحانی و هاشمی است

رئیس مجلس بر همین اساس تأکید کرد: افرادی که آن زمان در زمینه این مسئله نقش داشتند، مشخص هستند که چه کسانی هستند، مشخص هستند که کدام بخش‌های کشور بودند، آقای روحانی نقشی در این مسئله نداشت چرا سی‌دی دروغ درست کردید؟ برخی از مسائل دیگر این سی‌دی نیز خلاف واقع است. بنده در جریان این مسائل بوده‌ام. آیا شما می‌خواهید به تاریخ هم دروغ بگویید؟!

وی ادامه داد: آیا با اینگونه اقدامات می‌توان تولید کشور را به راه انداخت و تولید رونق می‌یابد، آیا درست کردن دعواهای داخلی باعث می‌شود برای مردم نان و آب به وجود آید؟ بعد ایراد می‌گیرند که چرا نمی‌گذارید این سی‌دی پخش شود، خب شما چرا خلاف واقع و دروغ می‌گویید. این موضوعات مشکل کشور نیستند، اگر می‌خواهید در کشور اصلاحات درست اقتصادی صورت گیرد، همه ما باید هم صدا باشیم، برای رونق تولید نمی‌شود هر روز یک ماجرایی در کشور درست کنیم. در این شرایط ذهن‌ها متفرق می‌شوند.

لاریجانی در ادامه سخنانش تأکید کرد: سرمایه‌گذار در این شرایط می‌بیند که شهر شلوغی است و با خودش می‌گوید چرا در این شهر شلوغ سرمایه‌گذاری کنم، دلالی می‌کنم و سودم سریعتر به دست می‌آید، حداقل در این شرایط سرمایه‌ام از دست نمی‌رود.

رئیس دستگاه قانون‌گذاری کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: کلید کار این نیست که بگوییم به خاطر اینکه آزادی بیان است، هر آنچه می‌خواهیم به دیگران بگوییم، خب شما خلاف واقع می‌گویید، در این شرایط در کشور دعوا درست می‌شود و دعوا که درست شد شرایطی به وجود می‌آید که سرمایه‌گذار دیگر سرمایه‌گذاری نمی‌کند، ذهن‌ها به این سمت که مسئله اصلی کشور که رونق تولید است، پیش نمی‌رود، دود این چیزها به چشم خودمان می‌رود،‌ وقتی سرمایه‌گذاری انجام نشود، تولید رونق نمی‌یابد.

نماینده قم در مجلس یادآور شد: اینگونه اقدامات در راستای یک حرکت مسئولیت‌ساز در کشور نیست، یک فردی که برای نمایندگی کشور مسئولیت دارد، باید شرایط کشور به گونه‌ای باشد که ما می‌خواهیم به مصاف خارجی برویم، آنها می‌خواهند به ما زور بگویند، ما در حال چالش با آنها هستیم از سوی دیگر با مشکلات داخلی نیز مواجهیم و می‌دانیم مشکلات داخلی کشور با سرمایه‌گذاری حل می‌شود، باید فضا را آرام کنیم تا سرمایه‌گذار انگیزه برای سرمایه‌گذاری پیدا کند. وقتی دعوا در کشور به راه می‌اندازید، سرمایه‌گذار دیگر سرمایه‌گذاری نمی‌کند.

وی متذکر شد: لذا اولین گام این است که بدانیم به چه سمتی پیش می‌رویم. ما برای اینکه مشکل تورم و اشتغال را حل کنیم، باید حجم سرمایه‌گذاری‌هایمان افزایش یابد، باید سهم دولت از منابع نفتی، گازی و مالیات کاهش یابد و این منابع به سمت رونق تولید در کشور سوق پیدا کند.

لاریجانی ادامه داد: آرامش سیاسی یک رکن در کشور است، بنده نمی‌‌گویم آرامش گورستانی که کسی سخنی نگوید. در کشوری که دموکراسی وجود دارد باید انتقادات مطرح شود ولی دروغ گفتن و سی‌دی درست کردن و متهم کردن افراد به مواردی که خلاف واقع است، درست نیست، بنده نمی‌دانم آقایانی که اقدام به پخش این سی‌دی کردند می‌دانند یا نه ولی واقعا از کسانی که در انقلاب بودند و هستند در این زمینه حداقل سؤال کنید، شما نزد خداوند چه پاسخی دارید که بدهید، شما یک سخن خلاف واقعی را درباره کسی مطرح کردید که به هر حال امروز مسئولیت اجرایی کشور را بر عهده دارد.

لاریجانی خاطر نشان کرد: آیا اینگونه اقدامات جز افزایش کینه‌ها نتیجه دیگری به دنبال دارد، آیا با اینگونه اقدامات اختلافات در کشور عمیق‌تر نمی‌شود و ناآرامی در کشور به وجود نمی‌آید؟ سیاسیون باید به این موضوعات توجه بیشتری داشته باشند، رسانه‌ها نیز در این زمینه نقش مهمی دارند، ما امروز احتیاج به وحدت داریم، نیازمند همراهی برای برطرف شدن مشکلات و مسائل اساسی کشور هستیم. ما که نباید مشی مارکسیست‌ها را داشته باشیم که هدف وسیله را توجیه می‌کند، اگر کسی اختلاف سیاسی دارد، این مردانگی نیست که از هر وسیله‌ای و ابزاری استفاده کند، اگر شما انتقادی دارید، آن را مطرح کنید، ایرادی ندارد، برخی از افراد ممکن است سبک و سیاق دولت را نپسندند نه از نظر سیاسی و نه از نظر اقتصادی، شما می‌توانید مسائل‌تان را مطرح کنید.

رئیس مجلس بر همین اساس تصریح کرد: شما باید انتقادات را هم منصفانه مطرح کنید نه اینکه از هر ابزاری برای کوبیدن افراد استفاده کنید، اگر انتقادات منصفانه مطرح شوند می‌توانند منصفانه هم باشند، شاید این انتقادات موجب شود مسیر درست‌تر طی شود. در مجلس نیز آرای مختلفی حضور دارند که می‌توانند نظرات مختلفشان را بگویند اما باید با آراستگی این نظرات مطرح شوند اما با ادبیات درست، امیدواریم اینگونه نشست‌ها کمک کند همه افرادی که در کشور مؤثر هستند، بتوانند به فهم مشترکی از حل مسائل کشور برسند، امیدواریم فضای منطقی و معقولی در کشور به وجود آید و مشکلات اساسی مردم حل شود یعنی درآمد مردم افزایش یابد.

لاریجانی ادامه داد: در همین موضوع ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی، گاهی خرده می‌گیرند که چرا حجم افرادی که ثبت‌نام کردند زیاد است، بنده از ابتدا هم نظرم همین بود که این تعداد افراد ثبت‌نام خواهند کرد، گاهی هم اظهارنظر کردیم و برخی نسبت به این اظهارنظر بنده می‌گفتند چرا اینگونه می‌گویم. تصور من این بود که ثبت‌نام این تعداد افراد نسبت به شرایط فعلی کشور طبیعی است. شرایط کشور اینگونه اقتضاء می‌کند، در این وضعیت باید از یارانه‌ها درست استفاده شود تا یارانه‌ها به سمت رونق تولید در کشور پیش رود. طبق قانون هدفمندی یارانه‌ها باید بخشی از درآمدهای حاصل از اجرای این قانون به بخش تولید اختصاص یابد تا انشاء‌الله در کشور رونق ایجاد شود.

رئیس مجلس در این جلسه در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: پارلمان و مجلس متعلق به کارگران است، پارلمان جایی است که مشکلات شما را باید پیگیری کند، حضور کارگران در عرصه تولید امر غیرقابل انکاری است، از شروع انقلاب همواره این موضوع دغدغه همه مسئولان بوده که سرمایه ملی کشور یعنی کارگران باید با آرامش در کنار هم زندگی کنند و مشکلات آنان بایستی پیگیری شود.

وی افزود: دغدغه همه این بوده که از کارگران صیانت شود، ضمن اینکه کارگران قدرت اصلی در تولید کشور هستند اما همیشه باید مراقب آنها بود تا اجحافی در حق آنان صورت نگیرد. مسئله بهداشت، درمان و تأمین اجتماعی و مشکلاتی که در این زمینه با آن مواجهید بخشی از مشکلات شماست البته قوانین لازم در این زمینه به تصویب رسیده است.

لاریجانی با تأکید بر اینکه سلامت کارگران مسئله‌ای نیست که بازیچه دست برخی کارفرمایان قرار گیرد یا تأمین اجتماعی از آنان حمایت نکند، تصریح کرد: امسال در بودجه ۹۳ موضوع سلامت کارگران را بسیار برجسته کردیم تا این مسئله مورد توجه جدی قرار گیرد و همه مسئولان در اختصاص منابع به منظور تأمین سلامت و بهداشت کارگران همت بیشتری به کار گیرند.

لاریجانی با تأکید بر اینکه باید واگذاری‌ها با دقت بیشتری انجام شوند، گفت: اصل خصوصی‌سازی، اصل درستی است و باعث رونق تولید در کشور می‌شود ولی این موضوع نیز باید مورد توجه قرار گیرد تا کسی سوء استفاده نکند، شما تردیدی نکنید که یک نیروی قوی در مجلس از قشر کارگری کشور حضور دارد که مدافع و پیگیر مسائل و مشکلات شماست، مسئله بیکاری کارگران نیز از مشکلات این قشر است که به نظرم یکی از راهکارهایی که می‌تواند دغدغه کارگران را در این زمینه رفع کند، بیمه بیکاری است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از ستون‌های کار برای آینده کشور حل مسئله بیمه بیکاری است، گفت: موضوع تورم و بیکاری از مهمترین مشکلات کشور است و باید بدانیم وضعیت اقتصادی کشورمان مشکلاتی دارد و ریشه آن هم به سال‌های قبل بازمی‌گردد، با اینکه ما کشور ثروتمندی هستیم اما به دو دلیل دچار مشکلات اقتصادی شدیم.

رئیس مجلس حجم زیاد و گسترده دولت را یکی از مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: ما هر چه از نفت و گاز در سال‌های گذشته داشته‌ایم، صرف بودجه جاری دولت شده است، سال گذشته کلا دولت ۱۱۵ هزار میلیارد تومان درآمد داشت که صد هزار میلیارد تومان از این درآمد صرف بودجه جاری کشور شد در حالی که اگر این منابع و اعتبارات صرف رونق تولید و عمران کشور می‌شد، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شدند.

وی با بیان اینکه ما وزارتخانه‌های وسیع و پرحجمی داریم که بودجه‌خور هستند به همین دلیل دیگر اعتباری برای کارهای عمرانی باقی نمی‌ماند، این موضوع را یک مشکل بزرگ تاریخی در ایران دانست و به دومین مشکل اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: متأسفانه ما برنامه‌ریزی اقتصادی درستی نداشتیم، سال‌های گذشته درآمد نفت و گاز حدود ۶۰۰ میلیارد دلار بود اما امور کشور را با واردات اداره کردند، در این شرایط برنامه‌ریزی‌ها نادرست بود، از این رو باید به سمت حل این دو نقص پیش برویم. دولت باید کوچک و چابک شود و کارخانجات گسترش یابند نه اینکه تا این حد دولت و وزارتخانه‌ها وسیع باشند.

لاریجانی تصریح کرد: وزارتخانه‌ها، کارخانه نیستند که تولیدی داشته باشند، متأسفانه الان هم باب شده هر کسی سمتی می‌گیرد می‌خواهد همه بخش‌هایش را نگه دارد و بدین ترتیب دولت کوچک نمی‌شود، وزارتخانه‌ها باید کوچک و چابک شوند تا بودجه آنها به سمت تولید پیش برود و تا زمانی که تولید در کشور رونق نیابد، مشکل ما نه در تورم و نه در اشتغال حل نمی‌شود، هم اکنون تعداد زیادی از کارخانجات ما تعطیل هستند یا اینکه برخی از آنان با ظرفیت پایین فعالیت می‌کنند و به دلیل کمبود بودجه کارگران را مرخص می‌کنند و از آنجا که کارگر جدید استخدام نمی‌شود، بیکاری در کشور افزایش می‌یابد.

لاریجانی با یادآوری اینکه نیازمند عزم و اراده ملی هستیم، گفت: باید تلاش کنیم تولید در کشور رونق یابد، اگر کسی روحیه کارآفرینی دارد، باید به او کمک کنیم تا کارآفرین شود، دستگاه‌های اجرایی نباید سنگ‌اندازی کنند و تا زمانی که رونق اقتصادی ایجاد نشود سرمایه‌ها یک روز به سمت سکه می‌رود و روز دیگر به سمت دلار.

رئیس مجلس در پایان خاطر نشان کرد: رونق تولید باعث متعادل شدن قیمت‌ها می‌شود، گرانی نتیجه ناهمگون بودن عرضه و تولید است، توسعه در کشور فرمایشی نیست و با دستور‌العمل ایجاد نمی‌شود. باید مردم درک مشترکی در توسعه پیدا کنند.

‫لازم به ذکر است که به گفته تولیدکنندگان مستند "من روحانی هستم"، این مستند بر مبنای کتاب خاطرات آقای هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام حسن روحانی تولید شده است‬.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دفاع تمام قد بودااا!
مها
Finland
دفاع که از تمام قد هم بیشتر بود حتی میشه گفت از قد خودشم بلند قد تر بود
آقای لاریجانی خواسته یا ناخواسته با این حرف ها اتحاد اصولگرایان را نشانه می رود....
کاظم
یعنی میگین بیاد دروغ بده تا اتحاد اصولگرایان محکم بشه. 8 سال بعضی ها دروغ گفتن اتحاد محکم شد؟
Iran, Islamic Republic of
نه ولی توی همین هشت ماه دولت راستگویان تازه معنی واقعی دروغ رو مردم حس کردن که توی 10 هزار سال تاریخ کشور حس نکرده بودند
داماد لرستان
United States
تو هر وقت تونستی دورغ تقلب رو ثابت کنی بعدا بلغور کن .
United States
پس دمش گرم
مگر اینکه با تفرقه اصولگراها و چسبوندن خودتون به دیگران رای بیارید افسادطلب های 7 درصدی .
کریم شیره ای
نخیر پش یک سوم قد بود
دفاع تمام قد از حفظ آرامش در کشور بود.
داماد اونا
... در 8 پیش بی خیال آرامش کشور بودند ...
نخیر! در ۸ سال پیش بخاطر آرامش کشور...
Iran, Islamic Republic of
آقای لاریجانی! تشکر میکنم که تبلیغ بسیار عالییییی برای مستند من روحانی هستم کردین : )
محمد رهنما
United States
حفظ ارامش کشور
... یک زمانی برخی سی دی ساختند و به رییس جمهور قانونی کشور هر دروغی را نسبت دادند از بخشیدن دریای خزر تا نشستن به عنوان حامی در زیر نقشه خلیج عربی حتی با بریده های سخنان رییس جمهور متن توهینی ساختند علیه احمدی نژاد ولی هیچ نگرانی نداشتید. در ضمن اینگونه که بیان کنید دروغه مورد قبول نیست منبع معرفی کنید تا مردم خودشون در مورد مک فارلین قضاوت کنند و شما که اگاهید عنوان میکردید چه کسانی در ان ماجرا نقش داشتند چه ایرادی دارد مردم بدانند و بشناسند 
میترا
البته ایشون خاطره ی خوبی ... ندارن !
....
یکی به اقای لاریجانی بگه در 4 سال گذشته کشور ارامش نمیخاست؟ احمدی نژاد بد بود شما چرا....
United States
در هشت سال گذشته یادمونه کی آرامش کشور رو به هم میزد ، لاریجانی یا احمدی نژاد؟!!
علی
Turkey
تازه توس سی دی که جا نمیشه! دی وی دیه!
جهان نیوز

آقای لاریجانی حرفی از آقای هاشمی نزدند بلکه گفتند شما وافراد تندرو این مسله را به آقای روحانی اتصال می هید

...
علی
United States
یه بار دیگه لطفا متن رو بخون متوجه می شی که ایشون چی گفتن
ظاهرا شما همونجایی درس خوندی که خاتمی لیسانس فلسفه گرفتن؟ درسته؟
خاتمی در دانشگاه اصفهان در دهه ۴۰ لیسانس گرفته. این مغالطه که شما انجام دادید مطابق با کدام یک از موازین شرعی بود؟
یکی از منفی دهندگان محترم می‌توانند جهت روشن شدن ذهن بنده‌ی کم‌عقل بیان کنند که منفی را برای نام دانشگاه خاتمی داده‌اند یا بیان این که مغلطه مطابق با موازین شرعی نیست؟ در ضمن، بنده در درگاه خداوند متعال سوگند یاد می‌کنم که هیچ تهمتی به دکتر احمدی‌نژاد نزده‌ام.
سرور
طرفداران سید محمد خاتمی ادعا دارند وی در سال 48 فارغ التحصیل شده است اما در سال 80- مدرک دائمی را دریافت کرده است اما برای اثبات مدعای خود مدرک موقت وی را نمایان نکرده اند.
مخالفین وی نیز ادعا دارند وی در سال 80 همزمان با دوران ریاست جمهوری با پرونده سازی مدرک جعلی ساخته است و کار وی را با مرحوم کردان مقایسه کرده اند.
آقای علی لاریجانی هم در زمان دیدار خاتمی از صدا و سیما در زمان ریاست وی به او لقب دکتر داد که البته با مخالفت خاتمی مواجه شد.گو اینکه تا سالها آقای کردان در صدا و سیما با مدرک کذایی یکی از ارکان تشکیلات علی لاریجانی در آنجا بود.
البته مخالفت با خاتمی را نباید فقط به مدرک وی ارتباط داد بلکه یکی از علل آن را می توان در عدم رعایت "موازین شرعی" در هنگام برخی سفرهای خارجی وی دانست که از دوربینها هم دور نماند.
از علل دیگر می توان به چای خوردن و درس آموزی از جرج سوروس "پدر انقلابهای رنگین"اشاره کرد که البته سوروس هم در حین تدریس التزامی به رعایت "موازین شرعی" نداشت.
خود کرده را تدبیر نیست.
عصمت بابلی
پس هرکس از این دولت انتقاد کنه تند رو است و هرکس هزاران دروغ و تهمت و فحش نثار اصولگرایان کنه معتدل
محسن
من این مستند رو دیدم...اکثریتش درسته چون مصاحبه هاش با خود آقایون هست...چرا نمیذارین مردم خودشون ببینن قضاوت کنن...؟ از همه خواهش میکنم ببینن بعد نظر بدن...
نه بابا ! پس شما که عمری تهمت می زدید چه ؟
سرور
از کجا می شود دانلود کرد.با تبلیغ علی لاریجانی من هم مشتاق دیدن آن شدم.
لاریجانی مدتها رییس صدا و سیما بوده الحق که برای فیلم خوب تبلیغ کرده است.
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقا متن کتاب خاطرات هاشمیه که روحانی رو فرستادم برای سامان دهی بحث مذاکرات و بازدید سلاحهایی که مک فارلین آورده، از این جهت جهان گفته.
درود بر لاریجانی ...مردی که کوچک و جناحی فکر نمی کند و منافع کشور را فدای رسیدن به قدرت نمیکند.
مها
Finland
زررررررررشک !!!!!!
البته منافع شخصی و نه ملی !!!!
علي
Iran, Islamic Republic of
تا همين 7.8 ماه پيش ايشون جور ديگه فكرو عمل مي كردند. نكنه در ايشون انقلاب دروني صورت گرفته يا اينكه .......‌‍!
علی اصغر
علی جون ! اینطور نیست این آقا از اول یکی به نعل میزد و یکی به میخ به لطف خدا ماهیت افراد هروز نسبت روز قبل روشن تر داره میشه .
جوک خوبیه دوست عزیز.
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خودتم باور میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
United States
ولی ظاهرا مردم یه چیز دیگه فکر می کنن
کدام مردم را شما می گویید؟ ایشان در قم یعنی مذهبی ترین شهر ایران و مرکز تشیع دو دوره متوالی و با فاصله بسیار زیاد از رقبای خود منتخب اول مردم در مجلس هست و در مجلس های هشتم و نهم نیز از سوی اکثریت نمایندگان سراسر کشور همین مردم به عنوان رئیس مجلس است پس منظور شما از اینکه مردم یه چیز دیگه فکر میکنن چیست؟؟؟
البته اگر حرفی ضد شما تندروهای افساد طلب بزند می شود مغضوب !!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم. من قمی هستم و میدونم که در دوره دوم که کاندیدای قم بودن افت رای قابل ملاحظه ای داشت
البته این بار اخر با توجه به افزایش تعداد رای دهندگان تعداد رایش کمتر از بار قبل بود.
علی اصغر
به لطف خداوند مردم روز به روز روشن تر میشوند و خود خداوند به دست خود افراد آنها را رسوا میکند حالا درک میکنم که امام که میفرمودند این انقلاب بیمه خدایی است یعنی چه .
علی اصغر
در قم که رآی آورد به احترام پدرش بود و داداشش ...
سرور
بنده به عنوان یکی از مردم سوال دارم که وی که ساکن تهران و متولد لاریجان آمل است چرا برای رای آوردن به قم می رود؟ پس به احتمال قوی در این دو شهر رای ندارد.
Iran, Islamic Republic of
یعنی واقعا از ته دل گفتی نه حالا ما هیچی یعنی........
کریم شیره ای
باژم ژرشک
درج نظرات توسط کاربری تحت عنوان کریم شیره ایی که از موضع اصولگرایی! هم نظر میده هم موجب وهن اصولگرایی و هم وهن سایت شماست.
کریم آقا نمی دونم به چی معتاد شدی!
به دروغ شنیدن از فتنه؟!
یا دغلکاری بعضی های نزدیک به فتنه!
یا شیطنت های حامیان فتنه!
یا دست های پنهان فتنه!
یا ...
اصلا ولش کن بابا!
در هر صورت وقتش رسیده ترک کنی!
آدمیزاد
Colombia
خاندان لاریجانی ها
لاریجانی؟ هنوز قضیه مجلس یادمون نرفته، اگه ایشون به فکر منافع ملی بود اون حرفا رو به زبون نیمیاورد، احمدی نژاد بد بود ایشون که قدیسن!
United States
لاریجانی حرف زد یا احمدی نژاد؟
Iran, Islamic Republic of
حرفه ای تو کارش
United States
ایشون در باره آقای فاضل لاریجانی چیزی نگفتن؟
نه چیزی نگفتن
بینا
وارد خط قرمزهای عدالت نشو جانم!
شما درباره آقای مرتضوی چیزی نمیگین؟!
بیدارشوجانم!مرتضوی محاکمه شد حکمش هم صادر شد.
درباره مهدی هاشمی هم چیزی نشنیدیم !
اقای مرتضوی، بابک زنجانی، رحیمی و... همه پرورش یافته اقای هاشمی هستند. صرفا جهت اطلاع
حالا فیلم ساخته کجاست؟
شما تو آمریکایی این چیزها رو نمی فهمی. اینا همش مسائل داخلی هست به شما خارجی ها ربطی نداره
Iran, Islamic Republic of
درباره اقای فاضل بروید از آقای صادق لاریجانی سئوال کنید . ایشون بهتر می توانند جواب شما را بدهند.
علی اصغر
برعکس صد در صد ایشان جناحی عمل میکنند اما نه در جناحی اصول گرایان ایشان دقیقٱ‌ به راست راهنما میزند ولی به چپ میپیچد . احمدی نژاد عطسه میکرد این آقا و برادر زنش جنجال میکردند حال برای فیلمی که هیچ ربطی به ایشان ندارد تمام قد به میدان آمده این آقا میگه من اصول گرا هستم ولی با تمام توان از اصلاح طلبان حمایت میکند .
Iran, Islamic Republic of
...بداخلاقی سیاسی نکن
کریم شیره ای
نخیر ایشون عادتشون بود فقط اژ احمدی نژاد چیزی بگن
پيروز
من دوست دارم مسئولان كشور اينطور واقعا ازهمديگر حمايت كنند اما وقتي به ياد سالهائي ميافتم كه ايشان در صدا وسيما بود و آقاي روحاني دبير شوراي عالي امنيت ملي بودند نسبتا هردو از چهره هاي مطرح (البته روحاني خيلي كمتر )براي كانديداتوري رياست جمهوري بودند آقاي لاريجاني و روحاني خيلي روابط سياسي خوبي نداشتند زمان رياست جمهوري احمدي نژاد هم احمدي نژاد را قبول نداشت...
اگرچنین سی دی بر علیه احمدی نژادهم بیرون آمده بود ایشان تمام قد از احمدی نژاد دفاع می کردند؟ ...
Iran, Islamic Republic of
استغفراله اونموقع برای آزادی بیان ایشون داد سخن سر میدادند.
Iran, Islamic Republic of
بله صد در صد
سوفیالوره
خیر
اتفاقا اومد . مستند کدام انحراف .
Iran, Islamic Republic of
حالا خاطره هارو چرا رد کرده؟
حرف حساب بود آفرين بر علي آقا لاريجاني
کریم شیره ای
نخیر همش حشاب نبود یک کمی هم هندشه قاطی داشت
شما هر وقت خاطرات هاشمی رفسنجانی رو مطالعه کردی ـــ که پیرامون مذاکره با رابرت مک فارلین و بازرسی از محموله ی همراه مک فارلین و افراد مطلع از مذاکره، همون جا از آقای روحانی اسم آورده (4و5 خرداد 65)ـــ بعدش از حرف حساب دَم بزن!
لاریجانی یک استراتژیست بزرگ و ژرف اندیش است که منافع ملی را فدای منافع جناحی نمیکند.
هموطن
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخع بابا کشتی مارو .جوک باحالی بود.
کوروش گاری چی
کاملٱ از موضع گیری هایش در زمان احمدی نژاد و موضع گیری امروزش پیداست که جقدر ژرف اندیشه و چقدر تو فکر منافع ملی
جلال
Iran, Islamic Republic of
....
يخ كني يخچال ...
mehdi
Iran, Islamic Republic of
... فقط خودتون رو از مشکلات تبرئه می کنید...
درست میگه بعضی ها که تو انتخابات شکست خوردند... ذهن و انرژی مسئولان را از حل مشکلات اساسی کشور باز میدارند و موجب اختلافات کاذب سیاسی میشوند که در نهایت به نفع دشمن است.
از اینکه نظرات موثر و دقیق و مستحکم من را قیچی میکنید هم به موثر بودن نظراتم پی بردم و هم به ضعف شما!!! بابا چرا از گفتن "دعواهای خاله زنکی" اینقدر ترسیدید که حذفش کردید؟؟؟ کوچولوهای عزیز
داوود
عین انتخابات سال 84 و 88 که فقط خدا میداند این طیف افراطی اصلاح طلب به کارگردانی پدر خوانده ... . چه دشمنی با دولت وقت که نکردند
آنتن
آقای لاریجانی همه اتهامات به دولت قبل نیاز به دفاع تمام قد نداشت؟....
چقدر آن زمان رهبری دستور داد که دست از این بازی ها بردارید و با هم همراهی کنید ولی مجلس برای خودش جایگاهی خاص قایل بود. به شکلی که دائم با مطرح کردن نظر حضرت امام مبنی بر اینکه مجلس در رأس امور است.
خود را از فرمان رهبری هم برتر می دانستند و حتی گاه شنیده می شد که نظر رهبری این است ولی ما هم نظر خودمان را داریم.
روحانی و لاریجانی مشترکا مچچچکریم!
هر کس در فتنه ساکت ماند سقوط کرد.خدا عاقبت ما را به خیر کند.
لازم به ذکر است که به گفته تولیدکنندگان مستند "من روحانی هستم"، این مستند بر مبنای کتاب خاطرات آقای هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام حسن روحانی تولید شده است‬.

خودتان ساخته اید. بهتر است مرد باشید
عصمت بابلی
برای همین هم هست که جلوی پخش آنرا گرفتند تا بگویند همش دروغ بوده
خب حق داشت دفاع کنه
لاریجانی خاطر نشان کرد: آیا اینگونه اقدامات جز افزایش کینه‌ها نتیجه دیگری به دنبال دارد،..................ظاهرا در دولت قبل نظر جنابعالی چیز دیگه ای بود.روزی نبود که مجلس یه پوست خربزه جلوی پای دولت نندازه!
بعد از فتنه که رهبر فرمودند قانون فصل الخطاب است هاشمی هم گفت باشد قانونی عمل می کنیم. بعد از این حرف هاشمی، مجلس چهار سال نفس دولت را گرفت و به هیچ صراطی هم مستقیم نبود تا اینکه دولت را به چالشی جدی کشید.
این رفتار زشت مجلس با دولت احمدی نژاد نبود بلکه چهار سال بازی با سرنوشت ملتی بود که به آن ها اعتماد کرده بودند.
ما نیاز به مجلسی قوی داریم که تابع فرمان رهبری باشد نه دنباله روی هاشمی.
Iran, Islamic Republic of
آقاي لاريجاني جنابعالي جلو افراطيون مجلس رو بگير بقيه پييش كش ، هر چه دلشان مي خواهد دروغ و توهين به رئيس جمهور و همسرشان انجام دادند!
سوفیالوره
تو هم آمدی بازرنگی یک چیزی بگی ها ! کسی که به حمایت از روحانی در برابر مجلس ایستاده همین آقا است
Germany
خوب برای اینکه دروغ نگیم عاملان مک فارلین را معرفی کنید...
Iran, Islamic Republic of
خواهشا در جستجویی کامل در اینترنت برای یافتن یک دفاع سطحی علی لاریجانی از احمدی نژاد و محکوم کردن حمله های بی رحمانه منتقدان به وی ببینید کسی می تونه چیزی بدست بیاره جایزه داره !!!!!!!!!!!!!!!!!
هاتف
Iran, Islamic Republic of
شما خبری از باطل کردن مصوبات دولت جدید شنیده اید؟
بینا
راست میگن اصل توافق ژنو رو که دولت فقط در اختیار ایشون گذاشته دست نماینده ها بده وبه بهانه ابنکه رابط دولت ومجلس نیست از زیرش فرار نکنه!!
Iran, Islamic Republic of
این مواردی که ایشون گفتند فقط در مورد این دولت صادق است؟؟؟
دولت دهم از همین مردم و از همین حکومت نبود؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
خدا عاقبت همه مارو ختم به خیر کنه
رضا
Turkey
بالاخره یا آقای لاریجانی راست میگه، یا آقای هاشمی.
حرفهای ایشون با خاطرات هاشمی در تناقضه!
سیاستمدار بزرگیه اقای علی لاریجانی
علی اصغر
دوسؤال از آقای لاریجانی 1- چرا شما به دفاع از روحانی پرداختید دلیل آنرا ذکر کنید آیا کس دیگری نبود چرا در مورد سی دی 90 سیاسی که به تمامی دورغ پراکنی و تهمت و ناسزا بود هیچ عکس العملی از شما مشاهده نشد اگر روحانی در این مورد نقشی نداشت پس شما بفرمائید چه کسانی نقش داشتند .
داوود
آفرین به هوش سیاسی حضرت مصباح که در انتخابات مجلس قبلی با این جماعت ائتلاف نکرد و فرمودند اول ثابت کنید که اصول گرا هستید بعد حرف از ائتلاف بزنید
برای همین این حضرات سایه این مرد خدا رو با تیر میزنند.
محسن
احسنت داوود.
چراغعلی
...مطلب خودش مبنی بر نادرست بودن فیلم مستند من روحانی هستم را جا بندازد ...
Iran, Islamic Republic of
از بالا نگاه می کنه
Iran, Islamic Republic of
سلام
مردم قم بايد جواب بدهند كه چرا ساكت ... را مي‌فرستند مجلس
البته تو مراسم 22بهمن هم از خجالتش در اومدند...
بعد هم بیچاره شدند
قبلناگرانی نتیجه عدم مدیریت صحیح احمدی نژاد بود چی شده نتیجه تقییر پیداکرده ودلیلش . ناهمگونی عرضه وتولیدشده؟ باباتودیگه ایول داری
Iran, Islamic Republic of
باید از خاطرات هاشمی یک فیلم بسازند که اگه این کاررو کنند یه تصویر جدید از روند انقلاب بدست میاد ....
یاد تنهایی احمدی نژاد نازنین افتادم دلم شکست.
ای روزگار! ای روزگار ! با عشق من چه کردی ؟!
خون به دلم کردی و اشکم را روان ساختی؟!
آواره
عيبى نداره عزيز؛ بزرگ ميشى يادت ميره!
Iran, Islamic Republic of
همه دارن دفاع می کنن
دورانیه هاااااا
محسن
به نظر من خوب بود آقای ریس مجلس جناب دکتر لاریجانی، یک نگاهی به خاطرات آقای هاشمی رفسنجانی "بخش پنجم خرداد سال 65" مینداختند، بعد به جای تاختن به تهیه کننده گان مستند "من روحانی هستم"، به آقای هاشمی می تاختند. مثل این که ایشون( دکتر لاریجانی) با اطلاع صحبت نمی کنن و در جریان مسایل نبودن و نه تهیه کننده گان مستند مذکور!
....
عزب اوغلی
محسن جان این اقا فکر میکنه تمام مردم ایران یا فوتبال میبنند یا پایتخت 3 تماشا میکننئ و یا کلا قرمزی و یا سلطان قصر و دستی تو کتاب خواندن و مطالعه تاریخ انقلاب را ندارند و اونها با یک تکذیب و یا تٱئید هر موضوعی که به ضررشون باشه حل میکنند
SAABER
Canada
شهیدان‌مان را معامله نمی‌کنیم اما...

پدر 4 شهید پول خرید دارو ندارد!

....
آملی
جناب دکتر
ایکاش این حرفها را درزمان ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد هم میزدید که از این فشارها ودروغها وتهمت ها به آقای احمدی نژاد چیزی عاید کشور نمی شود چرا آن هنگام اعتراض نکردید ،اعتراض نکردید که هیچ بلکه تا توانستید...
وای کاش همیشه همین موضع را داشتید که دود اختلافات فقط بچشم مردم می رودوخوشحالی دشمنان را به همراه دارد .همین
چقدر حضرت آقا همین حرف هایی را که شما امروز زدید از چهار سال پیش به زبان آوردند.
مشکل این آقایان این است که جلوتر از رهبر هستند.
سید
یه چشمه از این دفاعیات از دولت قبل می کردی مملکت به این فلاکت نمی افتاد!!!!! فقط دست در دست کارگزاران زیر پای دولت قبل رو خالی کردی!!!!
لاریجانی از تو هم مچکریم!
درود بر رئیس با بصیرت مجلس/
گوروش گاری چی
البته تازه گی ها حدود 8 ماه است که بصیرت پیدا کرده و به این درک رسیده که نباید تنش ایجاد کرد تا دولت بتونه تولید کنه !
.... پرسه درمه
آدمیزاد
Colombia
یک انتقاد فلسفی ،
با اینکه از مارکسیستها خوشم نمیآید اما،اینکه ایشان میگوید" هدف وسیله را توجیه میکند مشی مارکسیستها است " نادرست است زیرا این روش را" ماکیاولیسم " مینامند نه مارکسیسم
... والا یک سی دی چیزی نیست که ایشان بخواهد درباره او سخن بگوید ایشان فکر میکند بادفاع جانانه ازروحانی باز هم دهن کجی به دکتر احمدی نزاد داشته باشد اما باید بدانند روح احمدی نزاد اینقدر بلنداست که این بازیها برای او هیچ است...
بنده به کوتاهی و بلندی روح احمدی نژاد کاری ندارم ولی همین قدر می دانم که رفتار مجلس با دولت احمدی نژاد جز شادی دشمن و ایجاد شکاف و مشکل در جامعه نبود.
شکافی که در حال حاضر به دلیل رو شدن دست ها در حال اتحادی جدی است و دودش به چشم کسانی خواهد رفت که از اطاعت فرمان رهبری امتناع کردند.
Iran, Islamic Republic of
لازم به ذکر است که به گفته تولیدکنندگان مستند "من روحانی هستم"، این مستند بر مبنای کتاب خاطرات آقای هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام حسن روحانی تولید شده است‬.

اگر شما تولیدکنندگان این مستند رو می شناسید به ما معرفی کنید.
بله معرفی کنید تا ازشون تشکر کنیم به خاطر روشنگری که برای ما نسل جوان می کنند.
تمام قدی بود
هادی
جناب لاریجانی
تبریک میگم به شما به دلیل این نگاه درستتان
البته خوشحال تر هستم از این که بالاخره به نقص خود در مجلس هشتم و نهم و رویارویی هر روزتان با دولت وقت و گرفتن فرصت خدمت از دولت و مشغول کردن آن با حاشیه ها
این تناقضتان را حل کنید برادر
این یک بام و دو هوایتان را حل کنید آقا
ش
.. چرا وزارت اطلاعات جلو اهانت کنندگان به رییس جمهور را نمی گیرد چای سئوال است ...
علی اصغر
8 سال پیش ما هم همینو میگفتیم کسی گوش نکرد در آن زمان مقامات هم به اون رئیس جمهور توهین میکردند و کیف هم میکردند .
karbala183
کارگردان فیلم گفته: منابع فیلم از خاطرات هاشمی بوده ...ظریف و موسویان....

اقای لاریجانی بفرمایند که خاطرات هاشمی رو رد میکنندو اعتقاد به جعلی بودن و دروغ بودن خاطرات هاشمی دارند یا خیر؟؟

سفیر فیلم بیانیه داده و همه منتقدین به این مستند رو دعوت کرده ابتدا مستند رو به طور کامل ببینند...

یک منبع ناشناس و در عین حال اگاه هم در دولت گفته این مستند صحیح نیست اما نگفته کجای این مستند صحیح نیست....

اقای لاریجانی کجای این مستند صحیح نیست البته اگه همه مستند رو دیدید بفرمائید
امیرعباس
Finland
بحث حضور اقای روحانی در مسئله مک فارلین متعلق به امروز نیست اگر به سوابق امر مراجعه شود شما دقیقا به نام روحانی و همراه او بر می خورید دفاع اقای لاریجانی دفاع از روحانی نیست شرایط پیچیده ای پیش امده که شکست روحانی می تواند شکست هاشمی لاریجانی ناطق توکلی و ......... باشد انروز که احمدی نژاد در جهت پیروزی روحانی گام بر می داشت فکر نمی کردم این شرایط ایجاد شود انصافا او ادمی زیرک و با هوش می باشد
خود آقای لاریجانی هم مطمئنا این فیلم رو ندیده و به توصیه کسای دیگه این حرف رو زده چون اصلا تو این فیلم هیچ قرابتی و رابطه ای بین مک فارلین و روحانی بیان نشده و در اصل خود آقایان دارن دروغ میگن
حمید
حرف های قشنگ ... یادمه در صحن علنی مجلس در دولت نهم رئیس جمهور وقت را طوری مورد تمسخر قرار داد که کروبی در مناظره ی تلوزیونی به عنوان یک حادثه ی بی سابقه در جمهوری اسلامی از ان یاد کرد ... برای رونق تولید بود داداش ..؟
حسین روتن
Iran, Islamic Republic of
ایشون به جای رد و یا تأیید این فیلم می باست دلایل و یا اطلاعاتی که درباره مک فارلین داشت رو مطرح می کرد
دروغ و نفاق افكني جزء لاينفك جهان و دوستانش است
دروغ و نفاق افكني جزء لاينفك جهان و دوستانش است
تکرار با قید دو فوریت؛
فکر می کنم نماینده مجلس هستی!!!
Iran, Islamic Republic of
مک فارلین چیه قضیش؟
احمدي
...ايا ايشان اين مستند راديده ايا از منابع ان خبر دارد.باين كارها ايشان جاي...را درجامعه پر ميكند واو را رو سفيد مي كند.
ado
Iran, Islamic Republic of
یکگی از عوامل فشار به دولت قبلی همین لاریجانی بود. مردم اینرا خوب میدانند.
Iran, Islamic Republic of
ای ول جهان
Iran, Islamic Republic of
تو دولت قبلی خودش به روش ...به دولت حمله میکرد
یادمون نرفته گزارش دروغ دیوان محاسبات که رئیش همین اقای فضلی وزیر کشور فعلی بود بر علیه دولت قبل
همون یک میلیارد رو میگم که دروغ بودنش ثابت شد
جلال
Iran, Islamic Republic of
انوقت نيار به لابي نداشت انتخابات داره نزديك ميشه و ذستهاش رو شده لابي ها كجاييد
كمك كنيد عيال واريم كمك كمك ...
mostafa
Iran, Islamic Republic of
همه لينكهاي خريد مستند «من روحاني هستم» رو زدند و امكان ورود و خريد وجود نداره. واقعاً آيا در دنياي مجازي اين كارها جواب مي‌ده.
روحانی لا مچکریم!
رضا
Iran, Islamic Republic of
....
تاریخ تکرار می شود
مسعود
Iran, Islamic Republic of
اينكه مسئولي در فكر رونق توليد باشه خيلي خوبه,اينكه آقاي لاريجاني دغدغه آرامش فضاي داخلي كشور را داشته باشن نور علي نوره...
abdi
....
ایشان در زمان توهین همه جانبه 8ساله علیه رییس جمهور و دولت قبل کجا بودند؟!
من لاریجانی هستم هم باید تولید بشه!!!!!
اونوقت روحانی تمام قد از لاریجانی دفاع می کنه
اگر راست میگید کتاب و صفحه رو مشخص کنید....
بيچاره جليلي وپايداري ها
Iran, Islamic Republic of
تفرقه کار ادمهای نفهم هست