جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

معاون نهاد کتابخانه‌های کشور استعفا داد

شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب: 357141
به گزارش جهان به نقل از ۵۹۸، مجدالدین معلمی معاونت توسعه کتابخوانی نهاد کتابخانه ای عمومی کشور صبح امروز از سمت خود استعفا داد.

وی در صفحه شخصی خود در این باره نوشت: "مدتی بود به این نتیجه رسیده بودم بیش از این ماندن دلیلی ندارد؛ اما اقتضائات سیاسی کار را به امروزی کشاند که مدیریت جدید هم احساس استغنا از حضور ما داشت. فقظ انتظار داشتم مدیریت جدید در این دوره ی گذار، فرصتی برای عرضه ی گام های بزرگ برداشته شده ایجاد کند؛ که ظاهرا" از شنیدن آن هم مستغنی بودند. برای آنها آرزوی موفقیت مضاعف دارم که زمان، بهترین قاضی برای عملکرد همه ی افراد است.

در این دوران، اقدامی که مستوجب توبه و پشیمانی باشد را به یاد نمی آورم؛ ولی طبیعتا آمیزاد با خبط و خطا و قصور همزاد بوده و هست. بابت هرگونه اشتباهی که انجام داده یا ذهنیت غلطی که داشته ام، پوزش خواسته، طلب عفو دارم."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
United Kingdom
بزرگترین اشتباه نهاد کتابخانه این بوده است که به کتاب بیشتر از اهل کتاب اهمیت می دهد
چقدر نویسنده که انچه را می نویسند خود هم قبول ندارند چون برای اجرا شدنش تلاش نمی کنند اینها اهل کتاب نیستند
اصلا کتاب ادمی را که خودش اهل پیروی از محتوای کتابش نبوده یا نیست چاپ نکنید بهتر است چون بی خودی وقت مردم وهزینه را صرف ان می کنید ما الگوی کتابت و عمل هر دو را می خواهیم این را نهاد کتابخانه احیا کند و هدف قرار دهد