چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

پيشنهاد حاجي جدي گرفته شود

سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 356372
از قديم گفته‌اند هرکس مي‌آيد بايد به فکر روزي هم که مي‌خواهد برود باشد و فتح‌اله‌زاده هم خوب مي‌داند که وقت رفتن فرا رسيده و بايد صندلي مديريت را در اختيار فرد ديگري قرار بدهد.
به گزارش جهان به نقل از نود، از قديم گفته‌اند هرکس مي‌آيد بايد به فکر روزي هم که مي‌خواهد برود باشد و فتح‌اله‌زاده هم خوب مي‌داند که وقت رفتن فرا رسيده و بايد صندلي مديريت را در اختيار فرد ديگري قرار بدهد. به نوعي مي‌توان گفت حاجي از آن دست مديراني است که از وقتي وارد باشگاه شد، چمدان خود را آماده رفتن کرده بود زيرا به خوبي مي‌دانست که اين صندلي به کسي وفا نکرده و او نيز مانند مديران قبلي بايد راه خروج را به خوبي بلد باشد. اما از مصاحبه‌هاي اعضاي هيأت‌مديره استقلال طي روزهاي گذشته مي‌شود به خوبي فهميد که نجف‌نژاد و ساير اعضا دوست دارند حاجي بماند. البته از اين دوست‌داشتن‌ تعبيرهاي مختلفي مي‌شود و عده‌اي معتقدند ماندن فتح‌اله‌زاده افتادن از چاه به چاله است و عده‌اي هم اعتقاد دارند حاجي بايد بماند تا نتايج ضعيف اين فصل را با استقلال جبران کند. در هر صورت در اينکه فتح‌اله‌زاده عزم خود را جزم کرده نيست و اين امر قطعا صورت مي‌پذيرد. حال اينکه اعضاي هيأت‌مديره چطور با اين استعفا برخورد کنند نکته‌اي است که هنوز مشخص نيست.

اما در اين ميان بد نيست که گودرزي به عنوان وزير ورزش پيشنهاد فتح‌اله‌زاده را بيشتر مورد بررسي قرار بدهد. حاجي اعلام کرده که حاضر است باشگاه استقلال را به مدت ۵ سال در اختيار بگيرد. آن هم در شرايطي که وزارتخانه پولي به او پرداخت نکن. حال اينکه فتح‌اله‌زاده چطور مي‌تواند به مدت ۵ سال بدون بودجه دولتي استقلال را اداره کند سئوال اين روزهاي هواداران استقلال است.

در اين خصوص گفته مي‌شود فتح‌اله‌زاده مي‌خواهد در صورت موافقت وزير ورزش با پيشنهادش چند فرد پولدار و متمول را به هيأت‌مديره اضافه کند. افرادي که نشان داده‌اند در امور اقتصادي موفق هستند و ضمن بهره گرفتن از تجربيات آنها بتواند در موقع لزوم مبالغي را از اين اعضا دريافت و به تيم منتقل کند. از سوي ديگر فتح‌اله‌زاده به وزير گفته که اگر استقلال به مدت ۵ سال به او واگذار شود خوب مي‌داند که چطور حق پخش تلويزيوني را از صدا و سيما دريافت کند و با آنچه در ذهن دارد استقلال را مديريت کند. شايد اين صحبت‌ها در ابتدا بيشتر شبيه يک خيال‌پردازي باشد ولي فتح‌اله‌زاده آنقدر تجربه دارد که به سراغ خيالبافي نمي‌رود و در دنياي واقعيت‌ها زندگي کند. اداره باشگاه استقلال آن هم در شرايطي که مجلس نظارت بسيار شديدي دارد که پول دولتي به اين باشگاه منتقل نشود بسيار سخت است و باتوجه به بدهي‌هاي اعلام شده کمتر کسي براي خريد سهام اين تيم پا پيش مي‌گذارد. پس بهتر است گودرزي براي رهايي از استقلال از بلاتکليفي با حساسيت بيشتري پيشنهاد فتح‌اله‌زاده را بررسي کند.

اگر قرار باشد استقلال خصوصي شود و افرادي مديريت اين باشگاه را به دست بگيرند که از تجربه بسيار پاييني برخوردار باشند شک نکنيد اين تيم به بيراهه مي‌رود. پس چه بهتر که در رأس مديريت باشگاه از افرادي استفاده شود که آزمون و خطاي خود را پس داده‌اند و هواداران هم اعتماد زيادي به آنها دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *