دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

افزایش محرومیت دوپینگی‌ها

سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب: 355196
شانزدهمین نشست ستاد بازی‌های پاراآسیایی اینچئون ۲۰۱۴ برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، در این جلسه که به ریاست محمود خسروی وفا ریاست کمیته برگزار شد، اعضای ستاد به بحث و تبادل نظر پیرامون نحوه آماده‌سازی تیم‌های شرکت کننده و برپایى اردوهاى تدارکاتى در زمان باقى‌مانده تا مسابقات پاراآسیایى پرداختند.

افزایش محرومیت ورزشکاران دوپینگی از ۲ سال به ۴ سال از مهمترین نکات مطرح شده در نشست امروز بود که به تصویب اعضای ستاد رسید.

در این جلسه همچنین فدراسیون هاى ورزش‌های جانبازان، معلولین و نابینایان،کم‌بینایان موظف شدند در کوتاه‌ترین زمان ورزشکاران ملی خود را جهت نهایی شدن لیست ملی‌پوشان اعزامی به پاراآسیایی اعلام کنند.

لزوم پیگیری و تأمین تجهیزات ورزشى رشته‌های اعزامی و گزارش فعالیت اعضای ستاد از مهمترین عناوین مطرح شده در نشست امروز بود.

دومین دوره بازی‌هاى پاراآسیایى، طى روزهاى ۲۶مهر تا ۲ آبان ماه سال جارى در اینچئون کره جنوبى برگزار مى‌شود. این مسابقات در ۲۳ رشته ورزشى برپا خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *