چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۲
۳

انتقاد از گفته خزانه خالی دولت

جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 354305
:یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: اقتصاد مقاومتی به این است که جیب و کیف ملت خالی نباشد چرا که ملتی که خزانه خالی داشته باشد دیگر قادر به مقاومت و ایستادگی نیست.
به گزارش جهان به نقل از مهر، آیت الله عبدالله جوادی آملی عصر پنج شنبه در درس اخلاق خود که با حضور رئیس و اعضای شورای عالی استانها در مؤسسه اسراء برگزار شد، خطاب به اعضای شورای عالی استان‌ها گفت: تا زمانی که نقشه جامع کشور را نداشته باشید نمی‌توانید تصمیمات مفیدی بگیرید و اصولی که به عنوان نقشه جامع مطرح می‌شود، جهان دانی، جهان داری و جهان آرایی است.

استاد درس خارج حوزه با بیان اینکه دینی که ما را به زهد فرا خوانده است به ما می‌گوید طوری زندگی کنید که سربار دیگران نباشید، گفت: در قرآن کریم سوره نساء خداوند می‌فرماید مال و ثروت موجب مقاومت و قیام و ایستادگی ملت است لذا نباید این مال و ثروت را به دست کسانی سپرد که نمی‌توانند آن را اداره کنند.

او ملتی را که دستش خالی است را ملتی دانست که نه قدرت حرکت دارد و نه قدرت مقابله و از این جهت فقیر و مسکین است و از طرفی ملتی که فقیر شد اهل چاپلوسی نیز می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
کجای صحبتش از گفتن " خزانه خالی " انتقاد کرده ؟!!!
از جمله دکتر روحانی انتقاد نکرده بلکه فرموده اند نباید خزانه خالی باشد . یعنی خزانه ای که دولت قبل خالی کرد را این دولت پر کند تا بتوانیم مقاومت کنیم...

تیترتان را تغییر دهید. مثل اینکه متوجه نشدید یا ...
خزانه خالی بهانه ای برا ی قطع یارانه ها. گفتن خزانه خالی تا از جیب مرم پرش کنن
نوش جون اون مردمی که وقتی دولت ادعا کرد که خزانه خالیه دست و هورا کشیدن.