دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۵
۴۹

دیدار برخی از وزرا با خاتمی توهین به مردم بود

پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 354216
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عده‌ای در داخل از خط قرمزهای انقلاب و نظام گذشته‌اند، گفت: چرا باید عده‌ای از وزرا و مدیران به اسم اعتدال به دیدار خاتمی بروند که این توهین به ملت است.
به گزارش جهان به نقل از فارس از مشهد، جواد کریمی قدوسی شامگاه چهارشنبه در همایش «هسته‌ای بهانه است» با اشاره به بیستم فروردین‌ماه روز ملی فناوری هسته‌ای اظهار داشت: دستاوردهای مهمی مثل فناوری هسته‌ای در بسیاری از کشورهای دنیا اتفاق افتاده اما باید دید چرا این مسئله از دید دشمنان انقلاب دارای اهمیت شده که این موضوع نشان از مسئله‌ای فراتر از مسئله هسته‌ای دارد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی بیان کرد: از تلاش‌های این شهید بزرگوار تولید فیلم‌ها و مستندهایی است که دوران دفاع مقدس را روایت می‌کند و برگرفته از تلاش رزمندگان برای احقاق نظام حق بوده است.

کریمی قدوسی با بیان مناقب و حوادثی که در اوایل اسلام برای امیرالمؤمنین(ع) و خانواده ایشان اتفاق افتاده عنوان کرد: آن حوادث ریشه در مخالفت دشمنان با اسلام داشته که در حال حاضر کشور ایران نیز به دلیل منطق اسلامی که دارد از سوی استکبار و دشمنان تحت همان فشارها و تحریم‌ها قرار می‌گیرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: زمان حال نسبت به دوران دفاع مقدس نیز تغییر کرده و از جنگ با موشک و سلاح به سمت منطق‌ رفته که می‌توان گفت این دوران، دوران چالش منطق‌هاست و هر منطقی که پرتر و واقعی‌تر است، مورد هجوم دشمنان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که هسته‌ای بهانه است، دشمنی اصلی بر سر اسلام است و حقوق بشر و ساخت موشک نیز بهانه است، افزود: عهد و پیمان ملت ایران که از میدان‌های سختی همچون جنگ تحمیلی که در آن ما یک طرف و تمام دنیا در طرف دیگر با تمام امکاناتشان بودند، با موفقیت گذشته‌اند، پابرجا است این درحالی است که با این سند‌های افتخار عده‌ای در داخل از خط قرمزهای انقلاب و نظام گذشته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور در انتخابات گفته بود باید با کدخدا صحبت کرد تا بتوان باعث کاهش تحریم‌ها شد، افزود: به گفته امام خمینی‌(ره) آمریکا و انگلیس دشمن همیشگی ما خواهند بود و همچنین به گفته مقام معظم رهبری مسئله چرخیدن چند سانتریفیوژ نیست، آنها با عَلَم اسلام مخالفند و استکبار و سلطه اسلام را که باعث بصیرت تمام دنیا می‌شود سدی در مقابل خود می‌دانند که این ایستادگی ملت‌ها در مقابل استکبار را نمی‌خواهند.

کریمی قدوسی با اشاره به قطعنامه اخیر پارلمان اروپا افزود: این قطعنامه کاملا ضد اسلام و احکام اسلامی است و به طور کلی دعوای همه دنیا با ملت ایران بر سر کلمه‌های توحید، اسلام و دین است.

وی ادامه داد:‌ فعالیت‌های ۳۵ ساله ملت برای نظام مورد تقدیر است؛ بعضی از افراد که از قِبَل این فعالیت‌ها بر مسند قدرت و مسئولیت نشسته‌اند باید هوشیار باشند که وظیفه‌شان حفظ ارزش‌ها و مبانی انقلاب و اسلام است و از خط قرمزها عبور نکنند.

وی گفت:‌ آب سنگین اراک چند رکن مفید دارد که از آن جمله می‌توان به تولید برق، تولید داروهای رادیواکتیو جهت درمان بیماری‌های صعب‌العلاج و آموزش اشاره کرد، در تولید آب سنگین ماده اصلی، پلوتونیوم است که در مذاکرات اخیر توافق به از بین بردن این ماده شده و در ظاهر آب سنگین داریم ولی در واقع آب سبک مانند تهران داریم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مذاکره‌کنندگان کشور هیچ حرف زوری را نباید قبول کنند، افزود: این جملات درحالی است که می‌گویند ما باید برویم با کدخدا بنشینیم، مذاکره کنیم؛ این در حالی است که ما هشت سال دفاع مقدس و همچنین فائق شدن بر فتنه اسلام‌سوز ۸۸ و سایر فعالیت‌های دیگر داشته‌ایم که با این حرف زبان سلطه چند برابر شده است.

کریمی قدوسی با اشاره به اصل ۸۶ قانون و با اشاره به فرموده امام راحل که اگر بنده هم پایم را بر روی مبانی اسلام بگذارم، مردم مرا نابود می‌کنند، افزود: بر اساس قانون یکی از وظایف ریاست جمهوری مقابله با مبانی ضد اسلامی و پایبندی به مبانی اسلام است و این در حالی است که آقای شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان با آن همه فعالیت‌های انقلابی به دلیل صحبت‌های اسلامی و دفاع از ارزش‌های انقلاب دارای بیش از ۲۰۰ شکایت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی با اشاره به ملاقات اخیر آقای ظریف با کمیسیون امنیت ملی اعلام کرد: آقای ظریف در این ملاقات گفتند برای چه در کشور این مسائل را مورد اهمیت قرار می‌دهید و حساسیت ایجاد می‌‌کنید که در جواب ایشان باید گفت، آقای وزیر شما اگر سکوت کنید، به منزله تایید اینگونه قطع‌‌نامه‌های ضد اسلامی است که این شرم‌آور است.

وی گفت: باید مواضع ما در مقابل دشمن بر اساس آموزه‌های دینی به طور حتم مشخص گردد، این در حالی است با توجه به فتنه ۸۸ که حوادث آن ریشه‌دار بود و اساس آن ضربه زدن به انقلاب بود، چرا باید عده‌ای از وزرا و مدیران به اسم اعتدال به دیدار آقای خاتمی بروند که این توهین به ملت است.

کریمی‌قدوسی گفت: مذاکره‌کنندگان قبلی شعارشان «ما می‌توانیم» بود اما شعار مذاکره‌کنندگان فعلی «ما نمی‌توانیم» است که در مورد انتصابات نیز افرادی بر روی کار آمدند که در فتنه ۸۸ محکومند، این عمل عدم موضع در مقابل سلطه و استکبار و عبور از آرمان‌ها است که هدف دشمنان گرفتن غیرت دینی با عنوان طرح حقوق بشر است.

وی با اشاره به فعالیت‌های مفیدی که وزارت اطلاعات دولت قبل انجام داده بود، (دستگیری عبدالمالک ریگی و ...) بیان کرد: چرا برای آزادی چهار گروگان دولت می‌گوید این برنامه در گرو سیاست خارجی است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما مخالف دولت نیستیم و چوب لای چرخ دولت نمی‌گذاریم ولی بعضی حاشیه‌سازی‌هایی که در کنار دولت اتفاق می‌افتد باید به صورت جدی مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری بیان شده است، افزود: دو زیرساخت برای اجرای این برنامه لازم است، یکی ساخت‌وساز‌های ملی و مادی است و دیگری همدلی بین مسئولان است، در مشهد مقدس قدرت مردمی نسبت به زمان فتنه ۱۰ برابر شده که باید گفت در دفاع از آرمان‌های انقلاب مشهد مقدس باید سرآمد همه کشور گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بر عکس
حقگو
Iran, Islamic Republic of
برعکس شما بر عکس
من نمیدونم این نماینده ها خودشون رو زدن به اون راه یا واقعا از دیدگاه مردم بی خبر هستن.
United States
مرگ بر ...فتنه گر و مزدوران داخلی سوروس
mohammad
من ازسایت جهان نیوز میخوام که درسیاستشون یکم تغییر بدن اینقد از افراد مخالف دولت سخن نگن ....
البته مطمئنم نظر منو نمیذارن
خاتمی تا حالا عاقبت به خبر نشده....
United Kingdom
بفهمید که این مردم به روحانی رای دادند نه شما ها
کار ناشایستی بود
درود بر این نماینده ملت
اشتبهاهی مثبت دادم
به اندازه یک ملت برایتان متاسفم . ....
فریدون معتمدیان
توهین به مردم؟ ....
خاتمی جز خیانت به کشور چیکار کرد؟
جوان ایرانی
اقا ی نماینده از جانب خود حرف میزنی یا مردم این وزرا کری ا کردند که خواست مردم بود خاتمی ومهر او تا ابد درقلب است جسارت به خاتمی جسارت به همان مردمی است که شما مثلا دلسوز انهایید
این خبرها و وسواس ها نشان از سیاست زدگی ماست.
توهين به مردم جاپلوسي و بي مسولييتي امثال تو هستش
حقگو
Iran, Islamic Republic of
جناب کریمی قدوسی حرف حق زدند شما چرا ناراحتید؟ مگر شما هم از سران فته هستید؟
مهم نیست
گروه شکست خورده از مردم - انان وکیل و سخنگو نمیخواهند . برای کم شدن رویتان به او اجازه فعالیت بدهید تا سر جایتان بنشانند هر چند که خیلی پرو هستید و این حرفها به گوشتان نمیرود و فردا بد تر میشوید .
sara
درود بر خاتمی
حقگو
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر سران فتنه
رسول
این وزرای محترم با این کارشان عملا به پنج درصد مردم توهین کردند
علی سعادت
اینقدر از زبان مردم صحبت نکنید
8 سال شما به مردم خدمت و عزت گذاشتید بسه دیگه - خواهشا از زبان مردم صحبت نکنید
خود مردم 27 خرداد آمدند و به شما ها فهموندند چه کسی رو میخان و شما ها رو نمیخان
بابا خجالت هم خوب چيزيه بخدا خاتمي در دل اين مردم و حد اقل همون كسايي كه به روحاني رأي دادن هست و با اين حرفها كوچك نميشه چون عزتش را از خدا و حمايت همين مردم گرفته
شمالی
Iran, Islamic Republic of
حتما آمار آنرا هم از آقای حسین شریعتمداری گرفته اید
نخیر انتخابات خرداد 92 همه چیز را مشخص کرد
هادی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای جهان نیوز محترم آخه فکر کردنم خوب چیزیه بعضی وقتا.
مردم اگر قبلا آقای خاتمی را فتنه گر میدانستند به کسی که مورد حمایت اوست رای نمیدادند.
..
حالا خدایی شمام کارمندی مثل من داری تو خبر گزاری کار میکنی.
کدوم دوره مردن آرامش بیشتری داشتن؟
آیا خاتمی تا امروز بهترین رییس جمهور نبوده؟
خاتمی دولت را با تورم 10 در صد تحویل نداد؟
الان تازه میخان زور بزنن شاید بشه 25 درصد.
انصاف داشته باش برادر
Canada
دیگر شورش را در آوردید. من که کلاً از خاتمی خوشم نمیاد ولی اینها هم حرف بی ربطی است.
دید ار وزرا با خاتمی احترام به مردم بود
علی
از کدوم مردم حرف میزنین؟خاتمی محبوب مردمه
آبو بریز اونجایی که میسوزه
بهزاد
با این که مشهدیم , ولی خیلی از این حرف تعجب کردم.این دولت فقط بخاطر اقای خاتمی و هاشمی بالا اومده.اونم با 51درصد.میدونی ینی چی؟ینی حداقل 51 درصد مرم طرفدار سید وایت الله هاشمی اند.
حمید
دورودخدا برسید بزرگوار خاتمی ضمنا جناب آقای کریمی قدوسی شما ودوستانتان که برای ملت بزرگ ایران شناخته شده هستید جز انتقاد به دولت چیز دیگری بلد نیستید انشاالله مردم در انتخابات آینده جواب شما را خواهند داد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
سید عزیز مامحبوب دلهاست انتخابات محبو بیتش رایرا ی همه ی متحجران ثابت کرد درودبر مرد اندیشمند و مصلح واقعی خاتمی عزیز
علی
مردم که در انتخابات نظرشان را گفتند. البته منظور شما از مردم همان چهار میلیون نفره.
United States
مردم خاتمی را دوست دارند و از افراطیون متنفرند. هر کس به دیدار خاتمی رفت نزد ما عزیز تر شد
توهین به همه مردم بود منم موافقم
110
درود برسید بزرگوار ،فرزند خلف پیامبر(ص)، خاتمی بزرگ.
...
تا منظور از خلف چه باشد. راستی معنی خلف را میدانی ؟!!
...
جدا خاتمی خدمت کرد . اگر ایشان نبود غرب الان از بسیاری از پادو های فعلی اش بی نصیب بود . اکبر گنجی، مهاجرانی ،و..... فکر میکنم در خانه اگر کس است همین دو اسم بس است
من که هیچ توهینی ندیدم
Iran, Islamic Republic of
قدوسی در اندازه این حرفا نیست با این حرفها یزرگ نمی شود
خاتمی هم عددی نیست عزیزم.روش نمیشه و جرات نداره بین مردم راه بره!!!!!!!!!!!
خاتمی عزیز است عزیزتر هم میشه
Iran, Islamic Republic of
ان زمانی که خاتمی گفت به روحانی رای دهید و اقای روحانی از خاتمی تشکر کرد به شما اصولگراها دهن کجی شد
خاتمي عزيز ملت ايران
United States
عزیز خودت تنهایی ، بالام نبینم دیگه از ملت مایه بذاری ؟
p
سلام بنده اهل و ساكن مشهدم خير جناب اقاي كريمي حرف شما رو قبول ندارم در كشور ما حرف شما و دارو دستتان فقط نيست گروه شما عده قليلي هستند ما رياست جمهوري سابق خود رو هنوز دوست داريم ن ايشان بلكه همشون رو چرا گروه شما فكر ميكنيد هركي با گروه شما نيست ضد انقلاب است؟
اکبر
چرا از محبوبیت خاتمی ناراحتید؟؟
سید
Iran, Islamic Republic of
باید این ....ها را که با فتنه گر بزرگ بیعت کردند را به زبآله انداخت