يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

یک ضدانقلاب: هیچ دستاوردی نداشتیم

پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 354168
یک عضو گروهک اتحاد جمهوری‌خواهان گفت با وجود برخی موضع‌گیری‌های مثبت دولت، مخالفان نظام هیچ دستاوردی در عرصه فضای سیاسی نداشته‌اند.
یک ضدانقلاب: هیچ دستاوردی نداشتیم
به گزارش جهان به نقل از کیهان، مهدی فتا‌پور که در آلمان اقامت دارد، در مصاحبه با روز آن‌لاین گفته است: قابل دفاع بودن یا نبودن کارنامه دولت روحانی وابسته به این است که شما چه انتظاری از ایشان داشته یا دارید و کارنامه ایشان را با چه کسی مقایسه کنید. فراموش نکنید که در کشور ما مهم‌ترین تصمیمات توسط ولی‌فقیه اتخاذ می‌شود و این امر بررسی کارنامه مجرد رئیس‌جمهور را دشوارتر می‌کند.

وی می‌گوید: در عرصه فرهنگی دولت تحت فشار راست‌گرایان و متحدین محافظه‌کار خود است و با وجود موضع‌گیری‌های مثبت وی و برخی دیگر از مسئولان، این موضع‌گیری‌ها هنوز نتوانسته از مرحله وعده فراتر رفته و دستاوردهای عملی مهمی به بار آورد. در عرصه گشایش فضای سیاسی ما هیچ دستاوردی نداشته‌ایم و هیچ گشایشی صورت نگرفته است. در زمینه گشایش سیاسی تا به حال هیچ اقدامی صورت نگرفته و هیچ تلاش یا ابتکاری از طرف آقای روحانی و کابینه ایشان در این زمینه دیده نشده. همچنین لغو حصر و آزادی زندانیان عملی نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *