چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

پرسپوليسي‌هاجمعه‌هم براي‌مادعاکنند!

چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 353990
گلزني آرش برهاني در بازي با فولادخوزستان که باعث شکست اهوازي‌ها شد بهانه‌اي شد تا روز گذشته گفتگويي را با مهاجم آبي‌پوشان انجام دهيم.
به گزارش جهان به نقل از نود، گلزني آرش برهاني در بازي با فولادخوزستان که باعث شکست اهوازي‌ها شد بهانه‌اي شد تا روز گذشته گفتگويي را با مهاجم آبي‌پوشان انجام دهيم. اين گل مهم سبب شد تا آرش روحيه‌اي دو چندان بگيرد، بازيکني که در اين فصل زياد فرصت پيدا نکرد اما نشان داد که فوق‌العاده مثمرثمر است.

 سال نو را با گلزني شروع کردي؟

خيلي خوشحالم. البته قبلش سال نو را به شما و همکارانتان تبريک مي‌گويم و اميدوارم سال خوبي براي همه باشد.

 فکر مي‌کردي يکي از گلهاي حساس هفته بيست و نهم را بزني؟
من هميشه آماده گلزني هستم تا به تيم محبوبم استقلال کمک کنم.

 در دو بازي اخير استقلال با الجزيره و فولادخوزستان در ليگ قهرمانان و ليگ برتر فرصت خوبي براي بازي کردن پيدا کرده‌اي؟

دقيقا همينطور است. من از بازي با الجزيره شرايط بازي پيدا کردم و خيلي دوست داشتم در آن بازي هم گلزني کنم که قسمت نشد.

 آرش برهاني پس از مدتها نيمکت‌نشيني دوباره به ترکيب برگشته است. تو در سال‌هاي گذشته به عنوان يکي از مهاجمان مورد اعتماد قلعه‌نوعي همواره در ترکيب ثابت بودي و به آقاي گلي هم رسيدي، چطور شد که درچند وقت اخير نيمکت‌نشين شده‌اي؟

من به گذشته کاري ندارم. ببينيد براي من مهم کيفيت کار است نه کميت و خوشحالم که در بازي با فولاد جواب اعتماد کادرفني ومديريت را داده و هواداران را خوشحال کردم.

 خبر داشتي که پرسپوليسي‌ها هم براي برد استقلال برابر فولاد دعا کردند؟

دستشان درد نکند. خواهش مي‌کنم براي روز جمعه مقابل تراکتورسازي هم دعا کنند.

 فکر مي‌کني نتيجه بازي روز جمعه برابر تراکتورسازي چطورمي‌شود؟

همين جا از تمام هواداران خوب درخواست مي‌کنم که يک بار ديگر خاطره ساز شده و روز جمعه ما را تنها نگذارند. ورزشگاه آزادي بايد پرشور باشد و هواداران ما بارها در سالهاي گذشته اين موضوع را ثابت کرده‌اند. هواداران نبايد اجازه دهند بيشتر سکوها در اختيار هواداران تيم حريف قرار بگيرد. تراکتورسازي هواداران خوبي دارد و هيچ کجا تيم خود را تنها نمي‌گذارند براي همين از هواداران استقلال مي‌خواهم که روز جمعه بيشتر سکوها را به رنگ آبي درآورده و خاطره ساز شوند.

به نظرت استقلال قهرمان مي‌شود؟

مطمئن باشيد که اجازه نمي‌دهيم سه امتياز بازي روز جمعه از دست برود و مي‌رويم که قهرماني خود را جشن بگيريم.

 برخي معتقدند تراکتورسازي پس از قهرماني جام حذفي و گرفتن سهميه آسيا ديگر تمايلي به ادامه کار در ليگ نداشته و اکثر بازي‌هايش را در برابر نفت، فولاد و ديگر حريفان واگذار کرده است؟

با اين حال ما آنها را دست کم نمي‌گيريم. مطمئن باشيد همه تيم‌ها برابر استقلال انگيزه دارند و با بهترين ويترين خود برابر ما ظاهر مي‌شوند. آنها انگيزه دارند.

 احتمال دارد علي کريمي و کريم انصاري‌فرد هم به خاطر پرسپوليسي‌ها بهترين بازي خود را برابر شما به نمايش بگذارند؟

صد درصد آنها تمام تلاش خود را براي تيم سابقشان خواهند کرد. با اين حال حواسمان هست و مي‌رويم که کار را يکسره کنيم. ما به دنبال قهرماني و کسب سهميه آسيا هستيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *