شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

صدای باشگاه تراکتورسازی در آمد

چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 353955
باشگاه تراکتورسازی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، از تصمیم فدراسیون فوتبال برای در اختیار گرفتن بازیکنان ملی پوش در اردوی آفریقای جنوبی اعتراض کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از سایت باشگاه تراکتوسازی، چند روز پیش در رسانه ها مطرح شد فهرست بازیکنان تیم ملی ایران روز ۲۲ فروردین اعلام می‌شود و ملی پوشان باید بیست و سوم فروردین خود را برای حضور در اردوی آفریقای جنوبی آماده کنند.

از این رو باشگاه تراکتورسازی روز یکشنبه مورخه ۱۷ فروردین در نامه ای به فدراسیون فوتبال از نیاز مبرم خود به بازیکنان ملی پوش در بازی‌های آسیایی خبر داد که در این نامه آمده است: "از آنجایی که باشگاه‌های تراکتورسازی، سپاهان، استقلال و فولاد در مرحله حساس و تعیین کننده‌ای از مسابقات آسیایی قرار دارند، نبود بازیکنان ملی پوش ضربه‌ای جبران ناپذیر به آنها وارد خواهد کرد؛ بخصوص تیم تراکتورسازی که مقابل الاتحاد عربستان دو بازیکن محروم و چند ملی پوش را در اختیار نخواهد داشت.

لذا از ریاست فدراسیون درخواست می‌شود که با اتخاذ تدابیر لازم برنامه اردوی تیم ملی را طوری تقویم بندی نمایند تا زحمات یکساله باشگاه‌ها محفوظ مانده و بتوانند با در اختیار داشتن بازیکنان موثر و کلیدی خود از گروه خود به مرحله بعدی صعود کنند".
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *