يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

فولاد به رحمتي باخت نه استقلال

دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 353501
سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان مي‌گويد تمام بدشانسي‌هاي تيم استقلال در ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر در بازي با فولاد جبران شد. وي همچنين مي‌گويد فولاد در اين مسابقه به مهدي رحمتي باخت نه تيم استقلال.
به گزارش جهان، حسين ابن قاسم در گفتگو با مهر، در خصوص شکست تيم فوتبال فولاد خوزستان برابر استقلال با بيان مطلب فوق اظهار کرد: اين بازي را بايد در يک جمله خلاصه کرد. تمام بدشانسي‌هاي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر يک طرف و خوش شانسي اين تيم در بازي با فولاد هم يک طرف. البته بايد تاکيد کنيم که سيد مهدي رحمتي دروازه‌بان استقلال باعث باخت ما شد نه تيم استقلال.

وي افزود: استقلال از اول تا آخر بازي دو، سه لايه دفاع گذاشته بود. ما بارها از اين لايه‌هاي دفاعي عبور کرديم ولي به صخره رحمتي خورديم. حتي دفعاتي هم که از رحمتي عبور کرديم تيرک دروازه منجي استقلال شد. واقعا فوتبال در بازي با استقلال روي خوبش را به ما نشان نداد. ما در اين مسابقه حتي يک درصد شانس هم نداشتيم.

سرپرست تيم فولاد درباره پيروزي تيم نفت برابر گسترش فولاد و صعود اين تيم به رده اول جدول، تصريح کرد: من بازي نفت را نديدم ولي وقتي نتيجه بازي را شنيدم شوکه شدم. البته نفت مهاجمان گلزن و چارچوب شناس خوبي دارد. به هر حال تقدير اين بود که چهار، پنج تيم تا هفته آخر شانس قهرماني داشته باشند.

ابن قاسم همچنين به حضور ۵۰ هزار تماشاگر در بازي فولاد با استقلال در ورزشگاه اشاره کرد و گفت: تماشاگران خوزستاني هميشه از تيم‌هايشان پيروزي مي‌خواهند. حالا ببينيد ما چقدر رضايت آنها را با بازي‌هاي خوبمان جلب کرده‌ايم که در پايان بازي با استقلال و با وجود شکستمان، ما را تشويق کردند. حتي وقتي قصد خروج از ورزشگاه را داشتيم، تماشاگران جلوي اتوبوس به شادي و تشويق تيم پرداختند تا جايي که حتي حسين فرکي هم از اين صحنه‌ها عکس و فيلم گرفت. اين رفتار تماشاگران براي من هم تازگي داشت.

تيم فوتبال فولاد خوزستان روز يکشنبه در چارچوب هفته بيست و نهم ليگ برتر فوتبال برابر استقلال با نتيجه يک بر صفر شکست خورد و به رده دوم جدول سقوط کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ببخشيد ميشه بگيد پس كي شيشه اتوبوس استقلالي ها رو شكسته!