شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

پای ساکت‌ترین وزیر هم به بهارستان بازشد

شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب: 353129
9 نفر از نمایندگان، وزیر جهادکشاورزی را برای پاسخگویی به سؤالاتشان به کمیسیون کشاورزی مجلس کشاندند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی هفته جاری با تشکیل جلساتی پس از مروری بر عملکرد کمیسیون در سال 92، پیرامون برنامه‌های آتی کمیسیون کشاورزی بحث و تبادل نظر می‌کنند.
 
محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی عصر روز سه‌شنبه به منظور پاسخگویی به سؤالات محمد حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا، سید ناصر موسوی‌لارگانی نماینده فلاورجان، مؤید حسینی‌صدر نماینده خوی، محمد دامادی نماینده ساری، جلیل جعفری نماینده خلخال، محمدعلی مددی نماینده میانه، مهناز بهمنی نماینده سراب، سید شکرخدا موسوی نماینده اهواز و علی ایرانپور نماینده مبارکه در کمیسیون کشاورزی پارلمان حاضر می‌شود.
 
هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت سه‌شنبه این هفته برای بررسی موضوعات ارجاعی نشست مشترکی با کارشناسان مربوطه خواهند داشت.
 
هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، عصر روز یکشنبه انتخابات اعضای هیأت رئیسه این هیأت را برگزار می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *