يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

دیدار سفرای جدیدایران با روحانی

سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب: 351597
سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اسلوونی، ایرلند، اسپانیا، هلند، سودان و قزاقستان صبح امروز (سه‌شنبه) پیش از عزیمت به محل مأموریت خود با رییس‌جمهوری دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین دكتر حسن روحانی با تاکید بر ضرورت تلاش سفرای کشورمان در راستای توسعه روابط ایران با دیگر کشورها گفت: دولت تدبیر و امید نسبت به گسترش روابط با همه کشورها اهتمام دارد و همواره بر توسعه مناسبات با سایر کشورها بر اساس احترام متقابل و منافع مشترک تأکید کرده است.
رییس‌جمهوری همچنین برای سفرای کشورمان در انجام مأموریت‌های محوله آرزوی موفقیت کرد.
در این دیدار کچوئیان سفیر ایران در ایرلند، رامندی سفیر جدید ایران در اسلوونی، فدایی‌فر سفیر جدید ایران در اسپانیا، دمیرچی سفیر جدید ایران در قزاقستان، جهانگیری سفیر جدید ایران در هلند و جویجیری سفیر جدید ایران در سودان ضمن تبریک سال نو به رییس‌ جمهوری، بر تلاش خود در جهت ارتقاء سطح روابط ایران با دیگر کشورها تأکید کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *