دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲

حل اساسی سرعت و ارتقاء كیفیت اینترنت

سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 351582
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حل اساسی سرعت و ارتقاء كیفیت اینترنت حداقل ۱۸ ماه زمان نیاز دارد.
به گزارش جهان به نقل از خبرنگار مهر، محمود واعظی با اشاره به شكایاتی كه كاربران اینترنت از وضعیت كیفیت و سرعت اینترنت دارند و جلسه‌ای که در این زمینه با مدیران شركتهای ارائه دهنده سرویس‌های اینترنتی داشته است اظهار داشت: در این جلسه به مدیران این شركتها گفته شد كه اغلب شكایتهای مردم در خصوص اینترنت به دو علت سرعت پایین و اختلال در اینترنت مربوط می شود؛ براین اساس از آن ها خواسته شد كه كیفیت خدمات ارائه شده افزایش یابد.

وی با بیان اینکه برای این كار با تلاش‌های همكارانم در حال حاضر هیچ محدودیتی برای واگذاری پهنای باند اینترنت به شركتها نداریم اضافه کرد: بنابراین شركتهای ارائه دهنده اینترنت باید ضریب اشتراك ۱ به ۸ را اجرایی كنند و تا زمانی كه شركت ها برای درآمد بیشتر ضریب اشتراك ۱ به ۲۰ یا بیشتر عمل می كنند سرعت اینترنت بالا نمی رود و مشكلات باقی خواهد ماند.

واعظی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی کلوب تصریح کرد: بنا داریم با شركتهایی كه این مصوبه را رعایت نكنند برخورد قانونی کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: همه شركتها باید مراكز خدمات مشتریان و پاسخگویی فعال داشته باشند و این موضوع در ارزیابی و رتبه بندی این شركتها كه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام می شود، لحاظ خواهد شد.

وی با اظهار امیدواری از اینکه با اجرایی شدن این دو مصوبه بخشی از مشكلات فعلی مرتفع شود تصریح کرد: حل اساسی سرعت و ارتقاء كیفیت اینترنت حداقل ۱۸ ماه زمان نیاز دارد تا چند پروژه ای كه در چند ماه اخیر طراحی شده اجرایی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *