دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

فیفا: استقلال به دنبال پایان ناکامی در آسیا

سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 350604
سایت فیفا در گزارشی به بررسی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.
به گزارش جهان به نقل زا ایسنا، هفته‌ سوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌شود.

سایت فیفا در آستانه آغاز هفته‌ سوم لیگ قهرمانان آسیا این مرحله بازی‌های فردا نوشت: استقلال در تهران در حالی برابر الجزیره به میدان خواهد رفت که حتما باید به پیروزی برسد. شاگردان امیر قلعه‌نویی که در دو بازی قبلی خود شکست خوردند، مصمم هستند تا با یک پیروزی خانگی روند شکست‌هایشان را به پایان برسانند. آنها فردا در خانه میزبان الجزیره امارات هستند که با والتر زنگا، سرمربی ایتالیایی خود نتایج خوبی را کسب کرده‌ است. الجزیره در بازی‌های قبلی خود برابر استقلال نتایج خوبی را کسب کرده است و امیدوار است بتواند این روند را در بازی فردا ادامه دهد.

در دیگر دیدار گروه یک الشباب عربستان باید به مصاف الریان برود.

فولاد در گروه B باید برابر بنیادکار ازبکستان قرار بگیرد. فولاد صدرنشین مشترک این گروه محسوب می‌شود و دیدار برابر بنیادکار که در هفته‌ گذشته توانست به پیروزی برسد دیدار سختی برای شاگردان فرکی محسوب خواهد شد.

در دیگر دیدار این گروه الجیش برابر الفاتح قرار خواهد گرفت. تیم قطری الجیش امیدوار است که با گلزنی‌های نیلمار و محمد متانی سه امتیاز این دیدار را به دست آورد.

تراکتورسازی در گروه C امیدوار است تا با توانایی کریم انصاری فرد بتواند میزبانش العین را شکست دهد.

در دیگر دیدار این گروه الاتحاد عربستان چشم به پیروزی برابر لخویای قطر دوخته تا بتواند شرایط خودش را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد.

در گروه D الهلال عربستان امیدوار است با یک پیروزی خانگی برابر السد قطر جایگاه خودش را در صدر جدول تثبیت کند. سپاهان ایران نیز که هفته‌ گذشته موفق شد پیروزی خانگی ارزشمندی برابر الهلال به دست بیاورد، باید الاهلی را از پیش‌رو بردارد تا بتواند خودش را به صدر جدول گروه برساند.

** برنامه بازی‌های غرب آسیا

- گروه یک:

* استقلال – الجزیره و الشباب – الریان

- گروه دو:

* بنیادکار – فولاد و الفاتح – الجیش

- گروه سه:

* لخویا – الاتحاد و العین – تراکتورسازی

- گروه چهار:

* سپاهان – الاهلی و السد – الهلال
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *