دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۳

نيجريه ۱۲ ميليون دلار هزينه مي‌کند، ما چي؟

سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 350590
فدراسيون فوتبال نيجريه پس از حضور تيم‌ملي اين کشور در جام ملتهاي آفريقا و رسيدن به مقام سوم و انجام چند بازي تدارکاتي به دنبال گرفتن بودجه‌اي ويژه براي آماده‌سازي اين تيم‌ ملي در مسير جام جهاني است.
به گزارش جهان به نقل از نود، فدراسيون فوتبال نيجريه پس از حضور تيم‌ملي اين کشور در جام ملتهاي آفريقا و رسيدن به مقام سوم و انجام چند بازي تدارکاتي به دنبال گرفتن بودجه‌اي ويژه براي آماده‌سازي اين تيم‌ ملي در مسير جام جهاني است.

در اين باره در روزهاي گذشته شنيده شد در حالي که تيم‌ ملي کشورمان هنوز نتوانسته خيال خود را بابت هزينه‌هاي اردوي آفريقاي جنوبي راحت کند فدراسيون نيجريه با ارسال نامه‌اي براي مجلس سناي اين کشور خواهان اختصاص بودجه‌اي دوازده ميليون دلاري براي هزينه‌هاي آماده سازي شده است. رقمي نزديک به سي و شش ميليارد تومان که احتمال تصويب آن هست تا نيجريه‌ايها با تمام قدرت در اين اتفاق بزرگ جهاني حضور پيدا کنند.

قول دولتي‌ها چه شد؟

درباره تيم‌ملي کشورمان پس از برد برابر کره و صعود به جام جهاني شنيده شد که علي کفاشيان در ديدار با رياست جمهوري خواهان کمک مالي به تيم‌ملي شده تا کي‌روش با اجراي برنامه‌هايش تيم‌ملي را براي بازي با نيجريه – آرژانتين و بوسني و هرزگوين آماده کند. بودجه‌اي که زمزمه مي‌شود دولتي‌ها قول مساعد درباره آن داده اما فعلا خبري در اين باره نشده است. با اين حال حضور در جام جهاني براي هر کشوري قابل افتخار بوده و هيچ اتفاقي بزرگتر از آن در عرصه ورزش وجود ندارد. رئيس جمهور با توجه به مشکلات نقل و انتقال پول در بانک‌هاي بين‌المللي که فدراسيون نمي‌تواند کمک‌هاي فيفا در راه آماده سازي جام جهاني را دريافت کند بايد به فدراسيون کمک کند تا تيم‌ملي با برگزاري اردوهاي آماده سازي در مسابقات حاضر و نتايجي در خور شان فوتبال ايران در آسيا کسب کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کریمی
Iran, Islamic Republic of
وقتی پدری به رغم سرمایه گذاری روی فرزندش استعداد وی را ضعیف میبیند طبیعی است سرمایه اش را به شکل دیگر هزینه و در زمینه های دیگر ی که فرزند یا فرزندان دیگرش بضاعت دارند خرج میکند . فوتبال و فوتبالیست های کشورما نشان دادند که نه ظرفیت و نه بنیه رشد و پیشرفت را دارند و با فضا سازی سعی دارند مشکل فوتلبال کشور را خصوصا بودجه نشان دهند و جیب مبارکشان را کما فی السابق از این مسیر و پولهای باد آورده بیت المال پرکنند . سرمایه گذاری روی رشته های حتی نوپای دیگر ورزشی بهتر از فوتبال برای کشور جواب خواهد داد .
دوستدار ورزش
Iran, Islamic Republic of
اونا اگه هزینه میکنند ، نتیجه هم میگیرند. ما چی هزینه از این بیشتر کنیم که چی بشه.؟ پول بیت المال رو بریزیم دور که چی بشه ؟ آخر آخرش اینه که به جای اینکه با چند تا باخت حذف شیم ، حداکثر با چند باخت یکی دو تا مساوی حذف میشیم!!!!! نه که خیلی کم به این فوتبالیستها بها دادیم تو این مملکت؟؟ همشون شدند برج ساز !!!!
یه کلام همین پول رو هم به جای فوتبال اگه توکشتیو بقیه ورزشها هزینه کنیم چند صد برابر اعتبار بین المللی برامون میارن. حیف پول که تو فوتبال این مملکت خرج بشه !!!
Iran, Islamic Republic of
هزینه کردن ما پول دور ریختنه
با این بازیکنای مفت خور