جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

آخرين فرصت براي ماندن در آسياست

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 349958
هافبک تيم فوتبال استقلال گفت:فکر مي‌کنم بازي با الجزيره آخرين فرصت ما براي باقي ماندن در جدول ليگ قهرماني آسياست.
به گزارش جهان، احمد جمشيديان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص باخت استقلال در مقابل الريان قطر گفت: بازي خوبي انجام داديم اما يک گل اتفاقي خورديم و موقعيت‌هاي زيادي هم از دست داديم. من فکر مي‌کنم حق استقلال از اين دو بازي انجام داده ۴ امتياز بود اما با بدشانسي و ناباورانه بدون امتياز هستيم. هنوز نمي‌توان گفت که کارمان تمام شده اما کار خيلي براي ما سخت شده و بايد در هفته‌هاي آينده با صدرنشين گروه بازي کنيم. برد در آن بازي قطعاً ما را به جدول بر مي‌گرداند.

وي در مورد شرايط الجزيره که در اين هفته ليگ قهرمانان بايد به مصاف استقلال برود افزود: الجزيره تيم خيلي خوبي دارد و تنها شانس ما اين است که الجزيره صدرنشين را ببريم تا رقابت در گروه باقي بماند. فکر مي‌کنم بازي با الجزيره آخرين فرصت ما براي باقي ماندن در جدول ليگ قهرماني آسياست.

هافبک تيم فوتبال استقلال در پاسخ به اين سؤال که بعد از چند باخت متوالي آيا اين تيم وارد بحران شده يا نه، اظهار داشت:‌ اين شرايط بالاخره کار را سخت مي‌کند اما فکر مي‌کنم با يک برد خوب همه چيز به جاي خودش برگردد.

جمشيديان درباره اينکه آيا مي‌توان الجزيره را برد، گفت: ما در اين دو بازي هم مي‌توانستيم برنده باشيم و فکر مي‌کنم الجزيره خيلي قوي‌تر از دو تيم ديگر نيست و فکر مي‌کنم هر چهار تيم در يک سطح باشند و انشالله که بتوانيم اين تيم را ببريم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *