جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
پس از ۲۰ سال؛

پرسپولیس و نساجی به مصاف هم می‌روند

جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 349788
پس از ۲۰ سال دو تیم نساجی مازندران و پرسپولیس در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پس از ۲۰ سال عصر امروز جمعه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید وطنی قائمشهر نساجی مازندران به مصاف تیم پرسپولیس تهران می‌رود.

نساجی که از محبوبیت خاصی در مازندران برخوردار است عصر دیروز پنج‌شنبه به مصاف تیم فوتبال الوند رفت و در این بازی به تساوی خانگی دو بر دو رضایت داد.

تیم الوند همدان با این تساوی در آستانه سقوط به لیگ پایین‌تر قرار گرفت و نساجی مازندران نیز با این تساوی ۳۱ امتیازی شد و در رده ششم جدول رده‌بندی جای دارد.

دو تیم صدرای نکا و نساجی مازندران نیز روز دوشنبه در آخرین بازی این تورنمنت به مصاف هم می‌روند.

در نخستین بازی این رقابت‌ها تیم فوتبال پرسپولیس با دو گل عباس‌زاده تیم صدرای نکا را مغلوب کرده بود.

فرشاد قاسمی که به اردوی تیم فوتبال امید کشورمان دعوت شده است برای حضور در تمرینات تیم ملی، اردوی پرسپولیس در مازندران را ترک کرد و راهی تهران شد تا در اردوی ملی‌پوشان که با نفرات جدید و در سه مرحله برگزار می‌شود شرکت کند.

این تورنمنت که به همت هیئت فوتبال منطقه یک مازندران برگزار شد پس از ۲۰ سال آرزوی هواداران پرسپولیس را در مازندران برآورده کند، البته براساس شنیده‌ها گفته می‌شود که یک تورنمنت ۶ جانبه با حضور تیم استقلال در تابستان سال بعد برگزار می‌شود.

این بازی عصر امروز به‌ صورت زنده از شبکه تبرستان پخش می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *