يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

سلیمی:علی‌آبادی‌وافشارزاده‌کم‌کاری‌کرده‌اند

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 349514
قهرمان وزنه‌برداری المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: رئیس و دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک در پرداخت پاداش‌ قهرمانان المپیکی کم‌‌کاری کرده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بهداد سلیمی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیک ۲۰۱۲ لندن اظهار داشت: در حال حاضر زیر نظر مربیان تیم ملی یعنی آقای زارع و پانزوان تمرین می‌کنم. با توجه به تاخیر پیش آمده عقب هستیم اما وزنه‌برداری رکوردی است و باید جهت حضور در رقابت‌ها در شرایط کامل آمادگی قرار داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید تمرین کرد و نمی‌توان در خانه به این کار پرداخت. بهتر است با توان بیشتری به تمرینات ادامه دهیم تا عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

قهرمان المپیک لندن یادآور شد: پاداش‌ها باید زودتر از اینها پرداخت می‌شد. به نظر من کم کاری از آقایان علی‌آبادی و افشارزاده رئیس و دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک بود. با این حال از دست اندرکاران برگزاری این مراسم تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه شرایط نخستین مرحله از اردوی تیم ملی وزنه برداری چندان مناسب نیست تاکید کرد: فدراسیون در این زمینه مقصر نیست بلکه مشکل بودجه دارند اما ای کاش اردوها با کیفیت بهتری برگزار شود.

وی در خصوص کوروش باقری هم یادآور شد: قبلا با هم کار می‌کردیم اما حالا دیگر کاری با هم نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *