دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

طرح "نذر تخصصی" در کشور اجرا می‌شود

بهره گیری از ظرفیت نخبگان گامی مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی است
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب: 349409
رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اجرایی شدن طرح نذر تخصصی در سال آینده خبر داد و گفت: بهره گیری از توان و ظرفیت نخبگان، نیروهای متخصص و اندیشمندان گامی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، فرحناز رافع شامگاه سه شنبه در آیین تجلیل از داوطلبان، خیرین و نیکوکاران جمعیت هلال احمر تهران، افزود: ترویج فرهنگ نوعدوستی، ایثار و محبت، بهره گیری از توان و ظرفیت متخصصان و رفع مشکلات محرومان از مهمترین اهداف این طرح است.

وی، برنامه ریزی، جذب و ساماندهی خیرین، نیکوکاران و نیروهای متخصص را از مهمترین شاخصه این طرح برشمرد و اظهار کرد: تلاش می کنیم از نیروهای متخصص و افراد توانمند و علاقمند در حوزه های مختلف همچون بهداشت و درمان، آموزش و فرهنگ برای رفع نیازهای اساسی محرومان، استفاده مناسب کنیم.

وی اعتیاد و ایدز را از جمله مشکلات مردم در حوزه بهداشت و سلامت اعلام کرد و بیان کرد: در صدد هستیم با اجرای طرح نذر تخصصی مشارکت نیروهای متخصص را بالا ببریم و اینگونه معضلات را برطرف کنیم.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور تاکید کرد: به تنهایی قادر به انجام این کار بزرگ نیستم و از سایر نهادهای و تشکل های مردم نهاد دعوت می کنیم ما را برای تحقق این کار کمک و یاری دهند.

وی بااشاره به اینکه اینگونه طرح ها نباید به کلان شهرها محدود شود اظهار امیدوارکرد :شاهد اجرایی شدن آنها در شهرهای کوچک و حتی روستاها باشیم تا بتوانیم مشارکت مردمی را در این مناطق نیز افزایش دهیم.

رافع بر لزوم آمادگی لازم برای پیشگیری از حوادث و سوانح تاکید کردوگفت: اگر جامعه آمادگی لازم را برای پیشگیری از حوادث و سوانح داشته باشند شاهد تلفات کمتری در صورت بروز اینگونه موارد خواهیم بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *