يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

جدايي شش پرسپوليسي قطعي شد

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 349112
بازيکنان پرسپوليس هنوز فصلتمام نشده فکر جدايي از اين تيم و عقد قراردادهاي ميلياردي با تيم‌هاي ديگر را در سر دارند.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاين، بعد از جدايي محمد رويانيان و متعاقب آن ناپديد شدن سعيد شيريني، سرخپوشان متوجه شدند که بايد به رقمي که تاکنون از باشگاه خود گرفته‌اند، قانع باشند و ديگر قرار نيست پولي از باشگاه دريافت کنند. پيش از اين هم اشاره داشتيم به اين که مديريت قبلي باشگاه پرسپوليس ابتداي فصل رقم قابل‌ توجهي (حدود ۴۰۰ ميليون) به نفرات شاخص پرسپوليس پرداخت کرد تا آنها راضي به عقد قرارداد ۷۰۰ ميليون توماني با باشگاه شوند اما با تغيير مديريت رقم‌هاي دريافتي آنها به عنوان بخشي از قرارداد به حساب آمد و همين مسئله بيش از هر چيز ديگري دلخوري سرخپوشان را به همراه داشت.

نفراتي که جدايي آنها قطعي شده

تاکنون جدايي ۶ بازيکن شاخص پرسپوليس از اين تيم تقريباً قطعي شده است. سيدجلال حسيني مدتي پيش با سفر به قطر خيلي بي‌سروصدا قرارداد خود را با يکي از تيم‌هاي اين کشور امضا کرد و به تهران آمد. محمد نوري در حال مذاکره با يک تيم قطري و يک تيم تايلندي است و قطعاً از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد. رضا حقيقي نيز براي انتقال به يک تيم عربي يا اروپايي با شکايت به کميته انضباطي به نوعي رضايت‌نامه خود را از اين باشگاه دريافت کرد. پيام صادقيان براي رفتن به اروپا فقط بايد در جام جهاني بازي کند. اين شرطي است که يک باشگاه اروپايي براي جذب صادقيان گذاشته است و به همين خاطر او نهايت تلاش خود را مي‌کند که در ليست نهايي کروش قرار بگيرد. محمدرضا خلعتبري يکي ديگر از نفرات شاخص پرسپوليس است که با پيشنهاد نجومي يکي از تيم‌هاي قطري مواجه شده اما اميدوار است با بازي در جام جهاني راهي فوتبال اروپا شود. محسن مسلمان به خاطر قراردادي که با باشگاه ذوب‌آهن دارد، مجبور است براي فصل آينده به اصفهان برگردد.

دايي نگران آينده تيمش

اگر قرار باشد بازيکنان نامبرده از پرسپوليس جدا شوند، آن‌ وقت دايي مجبور است براي ساختن يک تيم قدرتمند و هماهنگ به نوعي از اول شروع کند چرا که نامبردگان اسکلت اصلي تيم فعلي او را تشکيل مي‌دهند. به اين خاطر دايي تلاش مي‌کند از سه بازي آينده پرسپوليس ۹ امتياز بگيرد تا گام بلندي براي قهرماني برداشته باشد. بدون ترديد اگر پرسپوليس با اين بازيکنان فعلي قهرمان نشود، فصل آينده کار بس دشواري پيش‌رو خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *