جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

اخبار کوتاه از استقلال در قطر

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 349051
مدافع نيم‌فصل اول استقلال کنوني ام‌صلال شب گذشته در اردوي آبي‌پوشان حضور پيدا کرد.
تيم فوتبال استقلال که روز گذشته براي دومين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا به کشور قطر سفر کرده است در هتل ميلينيوم مستقر شد. اعضاي تيم استقلال شب گذشته به استراحت پرداخته و خود را آماده تمرين امروز کردند.

*پژمان منتظري مدافع فصل گذشته و نيم‌فصل اول استقلال شب گذشته به اردوي آبي‌پوشان در قطر به صورت سرزده رفته و برخورد گرمي با اعضاي کادر فني تيم استقلال و بازيکنان اين تيم داشت. منتظري بعد از جدايي از استقلال براي اولين بار با قلعه‌نويي روبرو شد و اين بازيکن در خصوص وضعيت خود در کشور قطر و دلايل جدايي‌اش از استقلال با سرمربي اين تيم صحبت کرد.

*ناظر قرقيزستاني اي‌اف‌سي نيز شب گذشته از وضعيت تيم استقلال در هتل گزارش تهيه کرد و در خصوص امکانات در اختيار گذاشته شده به نماينده ايران با مسئولان اين تيم صحبت کرد.

*علي فتح‌الله‌زاده و حسن زماني در اردو حضور دارند و آبي‌پوشان را همراهي مي‌کنند.

*نشست خبري سرمربي تيم استقلال ساعت ۱۱ و ۳۰ دقيقه به وقت تهران و سرمربي الريان قطر ساعت ۱۲ خواهد بود. همچنين جلسه پيش از بازي نيز بعد از پايان نشست خبري برگزار خواهد شد.

*آبي‌پوشان استقلال از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقيقه به وقت قطر در زمين اصلي ورزشگاه شهر دوحه آخرين تمرين خود را برگزار خواهند کرد. ديدار تيم‌هاي الريان قطر و استقلال ايران از ساعت ۱۹ فردا برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *