سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

شب پر حادثه عابران تهرانی

يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 348894
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع سه حادثه منجر به فوت برای عابران تهرانی در شب گذشته خبر داد.
به گزارش جهان، سرهنگ عین‌الله جهانی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به سانحه مرگ یک عابر پیاده در اثر برخورد یک خودروی پژو اظهار داشت: در ساعت ۲۰:۲۵ شب گذشته‌ حادثه‌ای در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان قبل از فدائیان اسلام به وقوع پیوست که در این حادثه یک دستگاه خودروی پژو با عابری که در حال تردد از عرض بزرگراه بود برخورد کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه عابر پیاده در این حادثه به دلیل شدت برخورد با خودروی پژو جان خود را از دست داده افزود: در این حادثه شدت برخورد خودرو با عابر پیاده به اندازه‌ای بود که عابر پیاده بر اثر شدت ضربه متلاشی شد و در حال حاضر امکان مشخص شدن هویت وی وجود ندارد.

وی ادامه داد: این حادثه در مکانی به وقوع پیوست که تنها چند متر از پل عابر پیاده فاصله داشت و کارشناسان با در نظر گرفتن این موضوع و تقصیر عابر پیاده در عبور از عرض بزرگراه، علت تصادف را ترکیب و تقارن دو خطا به صورت همزمان تشخیص دادند و سهم عابر پیاده و راننده خودرو در این حادثه را ۵۰ درصد دانستند.

جهانی در ادامه به جان باختن یک عابر پیاده در جاده مخصوص از مسیر شرق به غرب با شرایط مشابه اشاره کرد و همچنین از وقوع تصادف دیگری میان یک موتورسیکلت و عابر پیاده که منجر به فوت عابر شده بود در روز گذشته خبر داد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از عابران پیاده خواست تا برای عبور از عرض بزرگراه‌ها، سختی طی مسیر تا محل امن عبور را به جان بخرند تا پس از این شاهد چنین رخ دادهای دلخراشی نباشیم.

وی به عابران پیاده توصیه کرد که در ساعات پایانی شب از لباس‌های روشن استفاده کنند تا برای رانندگان امکان دید آن‌ها وجود داشته باشد و در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان نیز لازم است تا با اطلاع از صحت سیستم چراغ‌ها و روشنایی اتومبیل خود، از رانندگی با سرعت در معابر در ساعات پایانی شب خودداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *