شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

تحلیل خاموشی از سازمان فرهنگی ـ هنری

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 347318
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در نشست مدیران مناطق، موسسات و رؤسای فرهنگسراهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شعاع تأثیرگذاری فعالیت‌های این سازمان را گسترده خواند و ضمن تأکید بر ضرورت حمایت و همکاری دستگاه‌های فرهنگی با یکدیگر گفت: برای برداشتن گام‌های بلند، سازمان به بودجه برنامه‌ای و عملیاتی متناسب نیاز دارد که هم اکنون این تناسب برقرار نبوده و بودجه عملیاتی سازمان برای پیگیری اهداف آن کافی نیست.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری تهران مبنی بر نفوذ فرهنگی تهران در سایر نقاط کشور را حاکی از اهمیت راهبردی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خواند و افزود: این سازمان به دلیل استقرار در عاصمه ایران اسلامی و ارتباط شبکه‌ای با شهروندان آن، سهم قابل توجهی در مدیریت فرهنگی کشور دارد و مسلماً سیاست‌ها و برنامه‌های خود را متناسب با این هدف‌گذاری کلان تدوین خواهد کرد.

عضو هیات امنای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نسبت مطلوب بودجه برنامه‌ای و سایر فصول بودجه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را ۶۰ به ۴۰ خواند و تصریح کرد: برای برداشتن گام‌های بلند، سازمان به بودجه برنامه‌ای و عملیاتی متناسب نیاز دارد که هم اکنون این تناسب برقرار نبوده و بودجه عملیاتی سازمان برای پیگیری اهداف آن کافی نیست.

وی در عین حال ویژگی مدیریت جهادی را تلاش برای پیشبرد اهداف اسلامی و انقلابی با وجود همه مضایق و تنگناها برشمرد و گفت: ریاست سازمان، شخصیتی روحانی، مردمی، متعلق به حوزه علمیه و مورد علاقه نسل جوان است که خود به تنهایی و بدون صرف بودجه و هزینه توانسته است به مرجعی فرهنگی تبدیل شود.

حجت الاسلام و المسلمین خاموشی تاکید کرد: بنابراین باید به ایشان کمک کنیم و امیدوار باشیم که وی بتواند سازمان را نیز با وجود همه کاستی‌های موجود ارتقا دهد و البته وظیفه ما در هیات امنا، حمایت و تلاش برای رفع این کمبودها و نارسایی‌ها است.

در این نشست همچنین حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه‌های سال ۹۳ این سازمان را تشریح کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *