جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۹
۱۴
اخبار ضد و نقیض از پایان انتظار پنج خانواده و یک ملت...

آزادی «۵ مرزبان ایرانی» از چنگال «تکفیری‌های جیش‌الظلم»

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب: 347230
اظهارنظر معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشور درباره آزادی قطعی 5 سرباز گروگان‌گرفته شده در پاکستان؛ پایان ماراتن اخبار ضد و نقیضی است که از صبح امروز درباره 5 سرباز مرزبان گروگان گرفته شده توسط گروه‌های تکفیری منتشر شده است.
آزادی «۵ مرزبان ایرانی» از چنگال «تکفیری‌های جیش‌الظلم»
به گزارش جهان؛ سردار مسعود جزایری دقایقی پیش در نشست خبری خود با اصحاب رسانه درباره آخرین وضعیت این 5 سرباز گروگان گرفته شده گفت: پنج سرباز ایرانی که در مرزهای شرقی ایران گروگان گرفته و به پاکستان منتقل شده بودند آزاد شده‌اند.

وی در ادامه گفت: مجموعه دستگاه های امنیتی و انتظامی کشور تلاش کردند تا این قضیه را فیصله دهند.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این قضیه مشکلات فراوانی را به وجود آورده بود گفت: مذاکراتی با دولت پاکستان صورت گرفت و در نهایت به آزادی گروگان‌ها انجامید.

این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد که سخنگوی وزارت خارجه کشور خبر آزادی ۵ سرباز ایرانی را تاکنون تایید نکرده است.

مرضیه افخم در واکنش به اعلام خبر آزادی ۵ سرباز ربوده شده ایرانی از سوی گروهک تروریستی جیش‌العدل گفت: این خبر را تایید نمی‌کنیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: گفت‌و‌گو با طرف پاکستانی ادامه دارد و هنوز خبر رسمی مبنی بر آزادی ۵ سرباز ایرانی اعلام نشده است.

به گزارش جهان؛ صبح امروز مقامات پاکستانی از آزادی قطعی 5 گروگان ایرانی دربند گروهک تروریستی جیش الظلم خبر داده بودند. پس از این خبر بود که سیل تایید و تکذیب‌ها بر روی خروجی رسانه ها قرار گرفت.

در همین ارتباط، محمد سعید اربابی نماینده مردم ایرانشهر گفته بود: آزادی سربازان ایرانی قطعی است اما نحوه و یا جزییاتش تا ساعاتی دیگر مشخص و اعلام خواهد شد.

سیدباقر حسینی نماینده ایرانشهر نیز با بیان اینکه تاکنون منابع خبری این اتفاق را تایید نکرده اند، گفت: اخباری که در مورد آزادی مرزبانان ایران مطرح شده به نقل از مسوولان پاکستانی بوده که هنوز مورد تایید نیست و در این زمینه باید هنگ مرزی خبری به ما بدهد تا آن را تایید کنیم.

سفارت ایران در پاکستان نیز اعلام کرد که با انتشار اخبار اولیه آزادی این مرزبانان، موضوع را به طور رسمی از وزارت خارجه پاکستان دنبال کرده و خواستار توضیح در این باره شده است.

سفارت کشورمان اعلام کرد: پیگیر اخبار دقیق در ارتباط با آخرین وضعیت این مرزبانان است.

همچنین از سوی استانداری سیستان و بلوچستان این موضوع اعلام شد که هیات اعزام شده به بلوچستان پاکستان که مدت ماموریتش به اتمام رسیده، هم‌اکنون در حال رایزنی و پیگیری اخبار مربوط به صحت و سقم این خبر است.

حسینعلی شهریاری،
نماینده زاهدان نیز با بیان اینکه هنوز خبر رسمی در این باره اعلام نشده، گفت: تا جاییکه مسوولان پاکستانی گفتند ارتش پاکستان در خاک خود عملیاتی انجام داده است و به زودی خبرهای خوشی اعلام خواهد شد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید جواد
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم که ما که قدرت های بزرگ ازمون به لحاظ نظامی میترسن،بتونیم در اون منطقه امنیت پایدار برقرار کنیم...

سلامتی 5 تا سرباز و نیروهای مسلح زحمتکش صلوات
صادق
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
خدایا شکرت. امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی برای هموطنانمان نباشیم
Iran, Islamic Republic of
الحمدلله رب العالمین
سامان
خداروشکر
مهدی
United States
اخه به چی منفی دادین شما !!!!؟؟؟؟؟
انشالله که خبر آزادی صحت داشته باشه...
خداروشکر
بنام خدا
شکر خدا را که این سربازان را آزاد کرد .جنگ در سوریه به شدت ادامه دارد و رزمندگان اسلام با روحیه بسیار زیاد از اسلام و نوامیس ملت دفاع می نمایند. نابودی تکفیریها نشانه پیروزی اسلام علیه کفر جهانی است . بیت المقدس با خواست خداوند آزاد می شود و خداوند مستضعفین را جانشین خود در زمین خواهد فرمود.
امان از طاغوت
خدا رو شکر.
جهان نیوز عزیز درسته ما و شما این گروه تروریستی رو قبول نداریم ولی استفاده از "جیش الظلم" به جای "جیش العدل"....
چه جالب اون دو نفري که منفي زدن با آزادي عزيزانمون مخالفن؟!!
ای ول به بچه های سپاه
درود بر غیرتتون
حسین
....یکشنبه این خبر هم تکذیب شد
Netherlands
چه کسی می خواهد مرز شرقی نفوذ پذیر باشد ، مرز را باید بست . اگر نمی توانید بروید ، تا کسانی که می توانند بیایند.
یا علی مدد