دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

احتمال برگزاری دیدار تدارکاتی با مقدونیه

۲ مربی به کادر پفنی تیم‌ملی اضافه می‌شود
جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 346935
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران از اضافه شدن دو مربی به کادر فنی این تیم در اردوی آفریقای جنوبی خبر داد و در مورد آخرین وضعیت بازی های تدارکاتی گفت: با فدراسیون مقدونیه هم مذاکراتی داشتیم و به توافق رسیدیم که با تیم ملی این کشور هم یک دیدار تدارکاتی داشته باشیم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مهدی محمدنبی در حاشیه تمرین امروز جمعه تیم ملی فوتبال ایران ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در کمپ تیم ملی گفت: بعد از دو بازی که با کویت و گینه خواهیم داشت اردوی اصلی تیم ملی فوتبال ایران از روز ۲۴ فروردین ماه در آفریقای جنوبی آغاز خواهد شد که قرار است در این اردو با چهار تیم باشگاهی و یک تیم ملی بازی کنیم که به احتمال فراوان تیم ملی موزامبیک خواهد بود.

وی ادامه داد: بعد از آن تیم ملی به ایران بازخواهد گشت و بعد از چند روز استراحت راهی اردوی اتریش خواهیم شد که در این اردو هم دیدار با تیم های ملی بلاروس، مقدونیه ، مونته نگرو و آنگولا در دستور کار قرار خواهد داشت. البته با مقدونیه به تازگی به توافق رسیدیم و قرار است با تیم ملی این کشور بازی کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: بعد از این اردو به تهران برخواهیم گشت و تیم ملی با برگزاری مراسم بدرقه راهی برزیل خواهد شد تا دور پایانی اردویش را در سائوپائولو برگزار کند. قرار است در این اردو هم برنامه هایی را برای تیم ملی در نظر بگیریم.

وی در مورد آخرین وضعیت مربیانی که قرار بود به کادر فنی تیم ملی فوتبال اضافه شوند گفت: براساس توافقاتی که با کی روش داشته ایم دو مربی از تیم کورینتیانس برزیل در اردوی آفریقای جنوبی به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد. ضمن اینکه مهدی صفایی را هم که یک قهرمان در رشته کیک بوکسنیگ است به کادر فنی اضافه کرده ایم که قرار است از اردوی بعدی کارش را به صورت تمام وقت در تیم ملی آغاز کند.

مهدی محمدنبی در مورد حضور دستیار ایرانی در کادر فنی تیم ملی نیز گفت: فعلا تمرکزمان روی اردوها و برنامه های تیم ملی است و در این مورد به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *