جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۸
۱۷

توکلی:مواضع فرزندان‌هاشمی جاهلانه‌ است

پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب: 346870
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات فائزه هاشمی که چندی پیش در مصاحبه با یک روزنامه وابسته به آل سعود مدعی شد وضعیت سیاسی زنان بعد از انقلاب بدتر شده و وضع قبل از انقلاب بهتر بوده است اظهار داشت: ایشان در دنیا نبود که ببیند چه خبر بوده است.
توکلی:مواضع فرزندان‌هاشمی جاهلانه‌ است
به گزارش جهان به نقل از گام‌نیوز؛ احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشستی که با موضوع بررسی مبانی اقتصاد انقلاب اسلامی که از سوی بسیج اساتید در سالن ابن سینا دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد در پاسخ به اظهارات فائزه هاشمی که چندی پیش در مصاحبه با یک روزنامه وابسته به آل سعود مدعی شد وضعیت سیاسی زنان بعد از انقلاب بدتر شده و وضع قبل از انقلاب بهتر بوده است اظهار داشت: ایشان در دنیا نبود که ببیند چه خبر بوده است.

وی افزود: پدر ایشان آقای هاشمی رفسنجانی در خرابی وضع قبل از انقلاب مصیبت های زیادی متحمل شدند و زندان های زیادی رفتند ولی متاسفانه بچه های وی حرف ها و موضع گیری های نسنجیده ای می گیرند که این نشان از جهل آنان است.


توکلی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه چرا مجلس در قبال مفاسد اقتصادی و سران فتنه سکوت اختیار کرده است ابراز داشت: از حصر موسوی و کروبی دفاع می کنم به دلیل اینکه اگر این افراد محاکمه شوند وضع آنها بد می شود؛ پیشنهاد می کنم این افراد در حصر بمانند و به نفع آنها نیست که محاکمه شوند.



نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره برخورد با مفاسد اقتصادی نیز گفت: مجلس باید بیش از این برخورد با اینگونه افراد را در دستور کار خود قرار دهد؛ البته چندی پیش دستگیری آقای بابک زنجانی با نامه نوشتن ۱۲ نفر از نمایندگان مجلس صورت گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر مولضع انقلابی
Netherlands
اگر هاشمی درست بود همان میکرد که ....
والا اقای توکلی با این ضرری که شما به مردم در بورس زدی خداییش جای حصر داره
محاکمه این فتنه گران یعنی اعدام
احسنت برای آقای توکلی ، فائزه باید بره دنبال دوچرخه سواریش ...
متن کامل صحبت را منتشر کنید گزینشی انتخاب کردهاید این خلاف انصاف است
حصر بهترین راه بود برای این فتنه گران
توکلی مچکریم
خانم ف- ه عصاره فضائل پدر بزرگوارشان هستند تقصیری ندارد زیاد گیر ندهید .
منم موافقم
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
اونوقت ایشون به بقیه میگه جاهل.....
سیدرضا م
Iran, Islamic Republic of
آقای توکلی شما نمی خواهد کاسه داغ تر ازآش باشید اگر ریگی در کفش نباشد آنها را محاکمه کنید تا سیه روی شود هر که در آن غش باشد.
اگه حقشون محاکه شدهن هست لطفا عدالت رو مراعات کنید و محاکمه اشون کنید. چه دلیلی داره که مردم معمولی که خلاف و اشتباهی مرتکب میشن نمیتونن از این خدمات حصری شما برخوردار بشن؟!
آره، تو عقل کلی!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چه عجب اقای توکلی!
Iran, Islamic Republic of
زنده باد احمد توکلی
رهگذر
Norway
این آقا میفرمایند که:
.....پیشنهاد می کنم این افراد در حصر بمانند و به نفع آنها نیست که محاکمه شوند.....
یعنی ما باید منافع فتنه گران را در نظر بگیریم که چه چیزی به نفعشان است یا منافع و خواسته مردم را که همانا محاکمه و مجازات فتنه گران است؟