شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

کفاشيان: کي‌روش شفاها موافقت کرده

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 346497
اسپانسر جديد تيم‌ملي، بازي‌هاي تدارکاتي تيم‌ملي و همچنين بحث تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش پرتغالي بهانه‌اي شد تا روز گذشته گفتگويي با علي کفاشيان رئيس فدراسيون انجام دهيم
به گزارش جهان به نقل ا زنود، اسپانسر جديد تيم‌ملي، بازي‌هاي تدارکاتي تيم‌ملي و همچنين بحث تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش پرتغالي بهانه‌اي شد تا روز گذشته گفتگويي با علي کفاشيان رئيس فدراسيون انجام دهيم که به شرح زير است:

۹۰: بالاخره از اسپانسرهاي جديد تيم‌ملي رونمايي کرديد؟

همين طور. اميدوارم با حمايت‌ها و کمک‌هاي اسپانسرهاي جديد و هواداران تيم‌ملي شاهد بازي‌هاي خوبي از اين تيم در روزهاي آينده باشيم.

۹۰: تکليف پرونده ائل خودرو اسپانسر قبلي به کجا رسيد؟

با حضور اسپانسرهاي جديد پروند ائل خودروي‌ها اتوماتيک فسخ شده و همانطور که قبلا هم اعلام کرديم اين پرونده در اختيار کميته حقوقي فدراسيون است تا آن را پيگيري کنند.

۹۰: آقاي کفاشيان زمزمه مي‌شود که بازي با آنگولا در اتريش آخرين بازي تيم‌ملي بوده و آنها در تهران بازي خداحافظي ندارند؟

دنبالش هستيم به جاي بازي يک مراسم خداحافظي در تهران برگزار کنيم.

۹۰: تکليف پژمان منتظري، جباري و نکونام که در ليگ‌هاي عربي (قطر و کويت) حضور دارند براي اردوي ارديبهشت ماه به کجا رسيد؟ ظاهرا رئيس فدراسيون قطر هم به نامه ارسالي فدراسيون جواب نداده است؟

براي آن موقع قرار شده نماينده‌اي را براي صحبت با باشگاه اين بازيکنان به قطر و کويت بفرستيم.

۹۰: فکر مي‌کنيد اجازه مي‌دهند که بيايند؟

فعلا بايد تا آن زمان صبر کنيم که چه خواهد شد.

۹۰: ظاهرا آقاي کي‌روش هم براي تمديد قرارداد خود جواب مثبت داده‌اند؟

آقاي کي‌روش بارها ابراز تمايل کرده‌اند که در ايران مي‌مانند و به صورت ضمني موافقت خود را اعلام کرده. با اين حال درخواست کرده فرصتي بدهيم تا با سبک و سنگين کردن شرايط جواب نهايي را بدهد.

۹۰: قراردادش تا کي تمديد مي‌شود؟

مي‌خواهيم قراردادش را تا بازي‌هاي جام‌جهاني بعدي تمديد کنيم.

۹۰: قبول کرده دستيار اولش ايراني باشد؟

ما روي اين خواسته خود مصر هستيم. قرار شد او نظرش را به ما بدهد. فعلا که نظري نداده.



پول بلوکه شده داوران آزاد شد

کفاشيان از آزاد شدن پول بلوکه شده داوران ايران خبر داد. رئيس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين پرسش که تکليف پول‌هاي بلوکه چه خواهد شد، با بيان اينکه فعلا هيچ اتفاقي نيفتاده گفت: شرايط تغييري نکرده و اتفاقي رخ نداده است. فقط توانستيم با همکاري وزارت امور خارجه پول داوران را آزاد کنيم که مبلغ آن در حدود ۲۶۰ هزار دلار بود. اين پول هنوز به داوران پرداخت نشده اما مبلغ مربوطه را گرفته‌ايم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *