چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

اکبرپور يک جلسه محروم مي‌شود

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 346494
سياوش اکبرپور مدت‌هاست دوباره وارد حاشيه شده است و مسائل مختلفي براي او اتفاق افتاده است که باعث شده مهاجم آبي‌پوشان وارد حاشيه شود.
به گزارش جهان به نقل از نود، سياوش اکبرپور مدت‌هاست دوباره وارد حاشيه شده است و مسائل مختلفي براي او اتفاق افتاده است که باعث شده مهاجم آبي‌پوشان وارد حاشيه شود. پس از اتفاقات مربوط به درگيري در بيمارستان، اکبرپور در ديدار مقابل سايپا به داور فحاشي کرد. اقدام او آنقدر جدي بود که قلعه‌نوعي را بر آن داشت تا از محمدرضا اکبريان عذرخواهي کند. البته داور بازي استقلال مقابل سايپا، فحاشي‌هاي مهاجم آبي‌پوشان را نشنيد ولي پس از نشان دادن و لب خواني الفاظ به کار رفته در برنامه نود، کميته انضباطي فدراسيون فوتبال وارد عمل شد و داور بازي هم شکايت نامه خود را در پرونده قرارداد تا موضوع با جديت بيشتري پيگيري شود. در همين خصوص با خبر شديم حکم سياوش اکبرپور از سوي کميته انضباطي صادر و به دبيرکل فدراسيون ارائه شده است ولي با توجه به ديدارهاي حساس استقلال در آسيا، نبي از ابلاغ اين حکم خودداري کرده تا استقلال با حاشيه روبرو نشود. در اين خصوص باخبر شديم يک جلسه محروميت و ده ميليون تومان جريمه براي مهاجم استقلال در نظر گرفته شده است و قرار است اين حکم پس از ديدار آبي‌پوشان مقابل الشباب عربستان به باشگاه استقلال ابلاغ شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *