دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

کميته انضباطي‌بايدبااتهام‌زنندگان برخوردکند

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 346141
سرمربي تيم پيکان مي‌گويد فدراسيون فوتبال و کميته انضباطي بايد با افرادي که اتهام مي‌زنند، برخورد کند.
به گزارش جهان، فرهاد کاظمي در گفت‌وگو با ايسنا، در مورد شکست مقابل تيم راهيان کرمانشاه گفت: بازي را مقابل حريف‌مان واگذار کرديم چون روز ما نبود و حريف از معدود فرصت‌هايش استفاده کرد و در مقابل ما به گل رسيد. ما در اين بازي فرصت‌هاي گل زيادي داشتيم و حتي چند تک به تک نيز در طول بازي پيدا کرديم. همچنين با از دست دادن پنالتي يکي از موقعيت‌هاي گل ما نيز از دست رفت. اميدوارم در بازي‌هاي آينده بتوانيم بهتر ظاهر شويم و به ليگ برتر صعود کنيم.

فرهاد کاظمي با تاکيد بر اين که تيمي که مي‌خواهد ليگ برتري باشد، بايد بهتر ظاهر شود، خاطرنشان کرد: همانطور که از ابتداي فصل گفتم، پيکان به ليگ برتر صعود خواهد کرد. قاطعانه مي‌گويم صددرصد اين اتفاق رخ خواهد داد و ما در پايان فصل عنوان قهرماني را به دست مي‌آوريم و به ليگ برتر صعود مي‌کنيم.

سرمربي تيم پيکان تصريح کرد: بعد از نيم‌فصل اول روند صعودي پيکان ادامه پيدا کرد و ما اميدوارتر براي صعود به ليگ برتر شديم.

او در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود در واکنش به صحبت‌هاي مديرعامل باشگاه راهيان کرمانشاه پيش از بازي با پيکان اشاره کرد و گفت: دليل اين صحبت‌ها را در مورد داوري نمي‌دانم اما سوال من اين است که چرا وقتي پيکان پايين جدول بود، هيچگاه اين حرف‌ها زده نمي‌شد و حالا که پيکان به رده‌هاي بالاي جدول صعود کرده چنين بحث‌هايي مطرح مي‌شود. صحبت‌هايي که درباره داور مي‌شود، اتهام‌زني مستقيم به کميته داوران و فدراسيون فوتبال است و بايد از سوي نهادهاي مرتبط با کساني که چنين اتهاماتي را مي‌زنند، برخورد شود.

سرمربي تيم پيکان با بيان اينکه وقتي به داوران چنين اتهاماتي زده مي‌شود، کميته انضباطي و کميته داوران بايد پاسخش را بدهند، گفت: وقتي اهالي فوتبال درباره چنين تهمت‌هايي سکوت مي‌کنند، افراد غيرفوتبالي اينچنين صحبت‌هايي را بيان مي‌کنند. فدراسيون فوتبال و کميته انضباطي بايد از شخصي که مستقيما چنين اتهاماتي را به آنها مي‌زند، دليل و مدرک بخواهند تا اين قدر راحت چنين حرف‌هايي زده نشود.

او اضافه کرد: البته باخت ما در مقابل راهيان کرمانشاه مربوط به اين صحبت‌ها نمي‌شود و ما خودمان در اين بازي خوب ظاهر نشديم و نتيجه را واگذار کرديم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *