يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

ناظرفنیAFCفردا در ورزشگاه یادگارامام(ره)

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 345986
مدیر مجمموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز از بازدید ناظر فنی AFC از این ورزشگاه خبر داد.
  به گزارش جهان، حبیب مقصودی در گفت‌وگو با تسنیم در تبریز، در خصوص وضعیت ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای دیدار روز چهارشنبه تراکتورسازی - الاتحاد عربستان اظهار داشت: طی یک ماه گذشته فعالیت‌های مختلفی صورت گرفته تا میزبانی ویژه‌ای از لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

وی افزود: استادیوم یادگار امام (ره) تبریز آماده برگزاری دیدار ۲ تیم تراکتورسازی و الاتحاد عربستان است و ناظر فنی AFC فردا (دوشنبه) از امکانات این ورزشگاه بازدید می‌کند.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز خاطرنشان کرد: صندلی‌های استادیوم که در دیدارهای گذشته نواقصی داشت برطرف شده و صندلی‌های جایگزین در ورزشگاه نصب شده است تا در این دیدار مشکلی در این خصوص نداشته باشیم. شهرداری تبریز نیز اقدامات لازم را برای لکه‌گیری جاده‌های منتهی به استادیوم انجام داده تا هواداران بتوانند به راحتی مسیرهای موجود را طی کنند و برای حضور در ورزشگاه مشکلی نداشته باشند.

مقصودی در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه گفت: نقاطی از چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) که مشکل داشت با غلطک سنگین ترمیم شد تا برای دیدار حساس روز چهارشنبه مشکلی نداشته باشیم. کارشناسان نیز در این خصوص نظر دادند و ایراد خاصی احساس نمی‌شود.

وی با اشاره به بهبود وضعیت اینترنت ورزشگاه یادگار امام (ره) عنوان کرد: طی هماهنگی‌هایی که با مخابرات استان آذربایجان شرقی داشتیم اینترنت ورزشگاه آماده شده و اصحاب رسانه می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

مقصودی تصریح کرد: سیستم گازرسانی ورزشگاه نیز بازرسی شده و ایراداتی که در گذشته موجود بود اصلاح شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *