دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

باکمک‌هدایتی‌پرسپولیس‌به‌آرامش می‌رسد

يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 345819
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حضور حسین هدایتی را در این باشگاه مثبت ارزیابی کرد.
به گزارش جهان، محمد جمشیدی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد جلسه روز گذشته هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و اینکه آیا در این جلسه در خصوص تامین اعتبار برای اردوهای پرسپولیس صحبت شده است، گفت: در مورد اردو پروین و دایی باید تصمیم‌گیری کنند اما مسلماً باشگاه تا این اندازه پول دارد که اردو را برگزار کند.

وی در خصوص توافق علی پروین و یک بانک برای حمایت از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قرار شده علی پروین در این مورد گزارش کاملی به هیئت مدیره ارائه کند و اگر مشکلی پیش نیاید برای سال آینده توافقات صورت بگیرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعه حضور حسین هدایتی به عنوان رئیس هیئت مدیره در باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: هدایتی همیشه به فکر پرسپولیس بوده و در مقاطع مختلف نشان داده که قلبش برای پرسپولیس می‌تپد. قطعاً اگر هدایتی بتواند به پرسپولیس کمک کند تیم به آرامش می‌رسد.

جمشیدی در پاسخ به این سوال که «چرا حساب‌ کمک‌های مردمی به باشگاه پرسپولیس مسدود شده است؟»، تصریح کرد: از چند کانال مختلف به حساب باشگاه پرسپولیس پول واریز می‌شود که نظارت دقیقی روی آن وجود ندارد و یکی از این کانال‌ها کمک‌های مردمی است. فعلاً تصمیم گرفتیم که این حساب‌ها مسدود شود تا بدانیم اوضاع چطور است.

وی در خاتمه تصریح کرد: اگر قرار است کار اقتصادی در باشگاه انجام شود باید هیئت مدیره در جریان کامل گردش مالی قرار بگیرد. بالاخره باید بدانیم که پول از کجا می‌آید به کجا می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *