يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

خسوس: باید همه بازی‌ها را ببریم

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 345585
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ارزیابی‌اش از همگروه‌های ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: در گروه خوبی هستیم ، اما چون داعیه قهرمانی داریم باید همه بازی‌ها را ببریم.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۱۴ آسیا صبح امروز (شنبه) در ویتنام برگزار شد و ایران با تیم‌های استرالیا، چین تاپیه و اندونزی در گروه B بازی‌ها قرار گرفت.

خسوس کاندلاس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره گروه ایران، اظهار کرد: من نمی‌توانم گروه را دست کاری کنم. تیم‌های تمام گروه‌ها در قرعه‌کشی چیده می‌شوند و ما باید آن را قبول کنیم. اما در مجموع فکر می‌کنم گروه خوبی است. ما در مرحله مقدماتی این بازی‌ها نباید به مشکلی بر بخوریم.

وی افزود: استرالیا مهم‌ترین حریف ما در مرحله گروهی است و این تیم می‌آید تا خودی نشان دهد و حداکثر توانش را به کار بگیرد، اما اگر ما داعیه قهرمانی داریم باید همه تیم‌ها را شکست دهیم تا به جام برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که آیا از برنامه آماده سازی تیمش برای حضور در این بازی‌ها راضی است یا نه؟ عنوان کرد: هنوز نتوانسته‌ایم برنامه‌ای را برای بازی‌های تدارکاتی ببندیم. وقتی این بازی‌ها قطعی شد می‌توانم درباره‌اش نظر دهم، اما ازبکستان دعوتنامه ای برای ما ارسال کرده است. به نظر می‌رسد بازی با این تیم ۱۰۰ درصد باشد، اما قرار است این کشور بازی‌هایش را به صورت تورنمنت برگزار کند. این در حالی است که نمی دانیم چه تیم‌هایی قرار است به ازبکستان بروند.

خسوس با اشاره به جوانگرایی‌اش در جام ملت‌های آسیا به ایسنا گفت: سعی دارم تنها سه بازیکن بالای ۲۸ سال به ویتنام ببرم. می‌خواهم این ضابطه را برای خودم تعریف کنم و تا جایی که امکان داشته باشد آن را عملی کنم، اما ممکن است این موضوع چندان ضرورت نداشته باشد و تعداد بازیکنان بالای ۲۸ سال تغییر کند. بنابراین شاید دو بازیکن یا چهار بازیکن بالای ۲۸ سال به تیم ملی دعوت کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از تمدید مشروط قراردادش راضی است و این موضوع به اعتبارش لطمه نمی‌زند؟ گفت: موضوع قرارداد شخصی است. صلاح نمی‌بینم که راجع به آن صحبتی کنم، اما معتقدم فدراسیون فوتبال باید در این زمینه توضیح دهد. من برای خودم اهدافی دارم و برای آنها در ایران هستم. مطمئن باشید که تنها هدفم در ماه‌های پیش‌رو قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *