دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

مرفاوي:پرسپوليسي ها برتر از ما نبودند!

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 345471
سرمربي تيم فوتبال صباي قم پس از شکست تيمش برابر پرسپوليس گفت: پرسپوليس در اين بازي برتر از ما نبود اما اشتباهات فردي بازيکنانم باعث شد در اين ديدار بازنده شويم.
صمد مرفاوي پس از شکست ۲ بر صفر عصر امروز جمعه تيمش برابر پرسپوليس در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادي ضمن بيان اين مطلب افزود: بازي خوبي را از سوي هر دو تيم شاهد بوديم. فرق ما با پرسپوليس اين بود که دروازه بان آنها نيمه اول چند توپ مهار کرد ولي متاسفانه توپ هايي که اصلا موقعيت هم نبودند وارد دروازه ما شد.

وي ادامه داد: بعد از دو گلي که در نيمه اول دريافت کرديم روحيه و انسجامي تيمي ما پايين آمد. ولي در اين ديدار بازيکنانم خوب عمل کردند. اگر اشتباهات دروازه باني نبود اين نتيجه رقم نمي خورد. با اين حال اين اشتباهات جزيي از فوتبال است. ما موقعيت هاي خوبي داشتيم که نتوانستيم از آنها استفاده کنيم. تيمي هم که نتواند از موقعيت هايش استفاده کند گل مي خورد. ما اين بازي را روي اشتباهات فردي بازيکنانم واگذار کرديم.

سرمربي تيم فوتبال صباي قم ادامه داد: اين نبود که پرسپوليس خيلي از ما سرتر باشد بلکه اين ما بوديم که به خاطر برخي اشتباهات فردي موقعيت هايي را در اختيار پرسپوليس قرار داديم و آنها هم از موقعيت هايشان براي رسيدن به گل استفاده کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *