جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۲
۱۷

جریان ما و روحانی یکی است این هم اسنادش!

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 345443
یکی از فعالان فتنه 88 عنوان کرده است که در طول شش ماهه گذشته نیز شاهد اتفاق نظر اصلاح‌طلبان و دولت در عرصه‌های مختلف اعم از مسائل فرهنگی مثل تغییر و تحولات صورت گرفته در جشنواره فیلم فجر و در راس آن سیاست خارج بودیم.
جریان ما و روحانی یکی است این هم اسنادش!
به گزارش جهان، حمیدرضا جلایی پور در پاسخ به اینکه سخن محمدرضا باهنر که گفته بود"روحانی اصلاح طلب نیست" در روزنامه اعتماد نوشت: تاکید مجدد بر اصلاح‌طلب نبودن روحانی و تلاش برای اصولگرا نامیدن روحانی در واقع نه به معنای مصادره و مخالفت که به معنای پوشش و توجیه اشتباهات جریان اصولگرایی است. روحانی به عنوان نامزد اصلاح‌طلبان پیروز عرصه انتخابات شد و اگر اصولگرایان افراطی می‌دانستند که روحانی رای می‌آورد او را نیز مانند آیت‌الله هاشمی رد صلاحیت می‌کردند. در طول شش ماهه گذشته نیز شاهد اتفاق نظر اصلاح‌طلبان و دولت در عرصه‌های مختلف اعم از مسائل فرهنگی مثل تغییر و تحولات صورت گرفته در جشنواره فیلم فجر، موضوعات اجتماعی، گشایش فضای داخلی، فراهم شدن زمینه‌های رشد اقتصادی، تغییر رویکرد در عرصه دانشگاهی و بازگشت به کیفیت‌گرایی و در راس آن سیاست خارج بودیم. در واقع قرابت آرا و نظرات دولت و اصلاح‌طلبان همان مطالبه جریان اصلاحات است که نشان می‌دهد ادعای اصولگرایان درباره عدم پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات درست نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خیلی بی ربط هم نگفته
روحانی در بیان اصولگرای معتدل می زنه
در عمل اصلاح طلب تند
اگه روحانی اصلاح طلب نیست پس چقدر دیکتاتور هستند این اصولگرایان که تحمل یک میانه رو را هم ندارند، همین سایت شما روزی چند مطلب علیه روحانی و دولتش کار میکند.
وای به روزی که یک اصلاح طلب رئیس جمهور شود
تا جایی که ما یادمون میاد دیکتاتور اونایی بودن که 8 سال نتونستن کسی رو که وصل به هاشمی و اصلاح طلبا نیست تحمل کنن
مشکلاتی که الان برای دولت روحانی پیش اومده یک درصدش برای دولت اول احمدی نژاد در شش ماه اول پیش اومد ؟
Ghana
ﺑﻘﻮﻝ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺻﺪ ﺭﺣﻤﺖ ﺑﻪ اﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﻬﺎ اﻳﺸﺎﻥ ﺁﻧﻬﺎﺭا ﺟﻠﻮ ﺯﺩﻩ
حسین ف
امروز تقسیم بندی اصلاح طلب و اصولگرا معنی ندارد....
Iran, Islamic Republic of
اعتدال يعني همين ديگه!! گاهي به ميخ و گاهي به نعل زدن!!!!!!
بوشهری
Iran, Islamic Republic of
راست میگه فضای سیاسی آنقدر بازشده که برخی به راحتی حاضرن جلو جمع ....شونو پایین بکشند
این یکی را واقعا راست میگوید عملکرد آقای روحانی (دانسته یا ندانسته) در مورد مسائل فرهنگی وخارجی و دانشگاهها هیچ فرقی با جریان بر آنداز ندارد
گشایش فضای داخلی، فراهم شدن زمینه‌های رشد اقتصادی، تغییر رویکرد در عرصه دانشگاهی و بازگشت به کیفیت‌گرایی و در راس آن سیاست خارجي....
اولا هيچ چيز متقن تر از برائت خود روحاني از حزب و جناجها نيست كه ايشان كاملا و با عصبانيت هميشگي خودشون رو به هيچ حزبي بدهكار نم بينند ثانيا عباراتي كه اين فعال محترم فتنه فرمودند ناشي از عدم آگاهي ايشان است. اينها كيفي است و جامعه تاكنون لمس نكرده..
Ghana
ﺁﻗﺎﻱ ﺭﻭﺣﺎﻧﻲ ﻣﺠﺮﻱ ﺗﻨﺪ اﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﺎﻥ و ﺭﻓﺴﻨﺠﺎﻧﻲ اﺳﺖ
حداقل وزارت علومشان که یک طور است
وزارت نفتشونم همون
دلخون
Iran, Islamic Republic of
درودبرآن امام روح الله رضوانالله که فرمودند بعضیها به سمت راست راهنما می زنند ولی به چپ می پیچند ، مهم راهنما زدن نیست ،پیچیدن هست، که علی الظاهر جریان اصولگرایی هنوز دربهت حرکت روحانی حاج و واج مونده
سرور
وقتی برخی سران جریان اصولگرایی با هاشمی زندگی می کنند نمی توان گفت در حرکت روحانی متحیر مانده اند....
من هم روحانی را اصولگرا نمی دانم انتصاباتش را نگاه کنید. باهنر هم اشتباه می کند که او را اصلاح طلب نمی داند. روحانی رای اصلاح طلبان، کارگزاران و ناراضیان از مدیریت اصولگرایان را بدست آورد.
آقای باهنر با این اظهار نظر باید بدانکه د فردا می تواند بی تدبیری های دولت روحانی مثل سبد کالا را از جریان اصولگرایی جدا کند
Iran, Islamic Republic of
اگر روحانی اصولگراست پس جلیلی چیه؟؟....