سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱

مسلمان: پول بدهند جریمه هم می‌دهیم

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 344934
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از آقایان می‌گویند که ما باید جریمه شویم اشکالی ندارد، پول بدهند ما را جریمه کنند.
به گزارش جهان، محسن مسلمان در گفت‌وگو با فارس، ابتدا در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: با توجه به سه کارته بودن متأسفانه بازی با صبا را از دست دادم به همین دلیل علی دایی هم به من استراحت داد تا بتوانم تا ۸ فروردین که مسابقات تعطیل است، وضعیت پای مصدومم را بهبود ببخشم.

وی افزود: فعلاً با استراحت و با قرص‌درمانی به دنبال مداوای پای مصدومم هستم و واقعاً مشخص نیست که آیا کارم به جراحی بکشد یا خیر.

مسلمان در خصوص قراردادش با باشگاه پرسپولیس نیز گفت: من تا آخر فصل فوتبالی‌ با پرسپولیس قرارداد دارم نه تا آخر سال. درباره آینده فوتبالی‌ام هم واقعاً بی‌خبرم و فقط این را می‌دانم باید به ذوب‌آهن برگردم.

وی افزود: اگر مسئولین من را بخواهند باید با ذوب‌آهنی‌ها گفت‌وگو کنند اگر هم نخواهند می‌روم و مشکل خاصی وجود ندارد چون تکلیفم با توجه به قراردادی که دارم دست خودم نیست.

وی در پاسخ به سؤالی که شرایط پرسپولیس در چهار بازی آینده را چگونه می‌بینید، گفت: شرایط خوب است اما از پول هیچ خبری نیست فقط امیدوارم حالا که نفت و فولاد مساوی شدند استقلال هم در بازی‌هایش به تساوی رضایت دهد و بازی‌های رو در روی بالانشینان به نفع ما تمام شود. ما می‌توانستیم خودمان کار را تمام کنیم اما امان از حاشیه‌ها.

مسلمان در پاسخ به سؤال دیگری که برخی پیشکسوتان پرسپولیس معتقدند که بازیکنان پرسپولیس باید به خاطر عملکردشان و اعتصاب جریمه شوند،‌ گفت: اشکالی ندارد، آقایان پول بدهند، جریمه هم بکنند. چه اشکالی دارد، اما وقتی خبری از پول نیست چگونه ما باید جریمه شویم؟ ما تمام تلاش خودمان را در طول فصل انجام داده‌ایم و اگر کمی بیشتر به فکر این تیم بودند الآن اینجای جدول نبودیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *