دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

مجلس پیگیر حل مشکلات حیدری شد

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 344473
گفتنی است که سمیه حیدری عضو تیم ملی کوراش بانوان که در رقابتهای کوراش قهرمانی جهان موفق به کسب مدال برنز شد و برای دریافت مدال با چادر و تمثالی از مقام معظم رهبری بر روی سکو رفت اواخر هفته گذشته با ایات عظام علوی گرگانی و گرامی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش جهان، مقداد نجف نژاد رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی رسانه الکترونیکی تابش کوثر درباره دیدار سمیه حیدری اولين مدال آور بانوان ایران در مسابقات کوراش قهرماني جهان با ایات عظام علوی گرگانی و گرامی و تشریح مشکلاتش در این دیدارها گفت : حتما در جلسه هفته آینده فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی این مسئله را پیگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه شان نیروهای اعزامی جمهوری اسلامی ایران باید حفظ شود ، افزود : این قهرمانان به عنوان نمایندگان و سفیران جمهوری اسلامی به مسابقات می روند و ما اگر در مسابقات شرکت نکنیم بهتر از این است که شرکت کنیم و شئونات رعایت نشود . قطعا باید تمهیداتی لحاظ شود که شان این قهرمانان و شان جمهوری اسلامی ایران رعایت شود که حتما ما پیگیری می کنیم

نایب قهرمان کوراش بازی‌های داخل سالن آسیا در دیدار با آیات عظام علوی گرگانی و گرامی با انتقاد از مسئولین فدراسیون جودو بیان کرد : یکسری از هزینه هایی که باید فدراسیون جودو متقبل می شد متاسفانه بر عهده خودمان گذاشته شد ، برای شرکت در رقابتهای کوراش قهرمانی جهان در ساعت دو نصف شب به ما گفتند که حدود سیصد دولار باید همراهم باشد که پدرم با مشکلاتی که وجود داشت توانستند سیصد دولار را تا ساعت ۵ صبح تهیه کنند.

حیدری با بیان اینکه ما یک هیئت ۲۵ نفره بودیم که از ۲۳ سه نفر مرد و دو نفر خانم ( من و خانم بیدل) تشکیل شده بود، افزود : متاسفانه در این سفر،یک خانم حراست، مربی و پزشک همراهمان نبود و ما ۲ نفر خانم بین این همه مرد گیج و سرگردان بودیم، از فدراسیون جودو درخواست کردم که بگذارند مربی ام با هزینه خودم همراهم باشد که متاسفانه اجازه ندادند در صورتی که در کاروان آقایان ۴، ۵ نفر به عنوان همراه آمده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بيسواد
چه عجب!!!!!!!!!!
سد مهدي
ببينيم تو مجلس چند تا مرد غيرتي پيدا ميشه حق مسئولين خطاكارو بذارن كف دستشون ! دوستان مجلسي اين گوي اين ميدان . فردا همتون در مقابل رسول خدا شهدا ومردمي كه بهتون راي دادن مسئوليد.