سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

نظر عجیب مربی گسترش درباره قهرمان لیگ

تارتار: : دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۳۱
کد مطلب: 344396
سرمربی تیم فولاد گسترش گفت: از بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر دوست دارم تیم پرسپولیس قهرمانی لیگ برتر شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز بین دو تیم سایپا و گسترش فولاد با نتیجه یک بر یک به پایان رسید که مهدی تارتار در پایان این دیدار، اظهار داشت: ابتدا قهرمانی تیم تراکتورسازی در رقابت‌های جام حذفی را به همه هواداران این تیم تبریک می‌گویم. همانطور که ملاحظه کردید بازی بسیار خوبی برگزار شد. نیمه اول کلا بازی دست ما بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم. بعد از گلی که زدیم این انتظار را داشتیم که سایپا به ما فشار بیاورد و همان‌طور هم شد.

وی افزود: سایپا تنها دو موقعیت داشت که یکی از تبدیل به گل شد، اما ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم. خوشبختانه در این دیدار داوری‌ها بدون مشکل برگزار شد.

سرمربی تیم گسترش فولاد در ادامه گفت: خوشحالم که دوباره به کرج آمدم. من تنها ۶ بازی است که هدایت این تیم را بر عهده گرفته‌ام و تنها یک باخت با این تیم داشتم. بیشتر هدف‌مان ارتقاء در جدول لیگ برتر بود.

تارتار در ادامه گفت: روی یک اشتباه گل تساوی را دریافت کردیم، اما هدف‌مان این است که روند رو به رشد داشته باشیم. از بین تیم‌های فولاد، استقلال و پرسپولیس به خاطر اینکه بازیکن تیم پرسپولیس بودم دوست دارم این تیم قهرمان لیگ برتر شود. البته احترام زیادی به تیم‌های دیگر قائل هستم. آنها نیز شانس قهرمانی دارند. مثل تیم نفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *