دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

حدادی‌فر: اطلاعی از نامه نویدکیا ندارم

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۳۱
کد مطلب: 344394
بازیکن تیم فوتبال ذو‌ب‌آهن گفت: اطلاعی در مورد نامه نویدکیا برای پیوستن به سپاهان ندارم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، قاسم حدادی‌فر پس از شکست تیمش در مقابل فجر در مقابل خبرنگاران اظهار داشت: ‌نمی‌دانم چه اتفاقی برای تیم ما افتاده که هرچه تلاش می‌کنیم نمی‌توانیم نتیجه بگیریم.

وی تصریح کرد: تیم ما برای بازی با فجر تمرینات خوبی را برگزار کرده بود، اما برای خودم جای سؤال است که چرا ذوب‌آهن نمی‌تواند نتیجه بگیرد؟

بازیکن تیم فوتبال ذو‌ب‌آهن ادامه داد: بازیکنان تیم زحمت خودشان را می‌کشند و اینکه سینا عشوری بازیکنان تیم را بی‌غیرت خطاب کرده نظر شخصی این بازیکن است.

حدادی‌فر با اشاره به حضورش به عنوان یار کمکی برای استقلال در جام باشگاه‌های آسیا، گفت: من تا ۳ بازی دیگر با ذو‌ب‌آهن قرارداد دارم و در این مورد باید مسئولان باشگاه تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به شایعاتی که پیرامون نامه نویدکیا برای حضورش در سپاهان نوشته شده است، تأکید کرد: دو تا سه نفر نیز به من در این مورد مسائلی را گفته‌اند. محرم همیشه الگوی من در فوتبال بوده و یکی از بازیکنانی است که دوستش دارم، اما اطلاعی از جریان این نامه ندارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *