يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

اميدوارم کريمي از تراکتورسازي نرود

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 344255
دروازه‌بان تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز از اينکه بدون دريافت گل عنوان قهرماني جام حذفي را با تراکتورسازان کسب کرده است، ابراز خوشحالي کرد.
به گزارش جهان، حامد لک در گفت‌وگو با تسنيم ابتدا در مورد برتري تراکتورسازي مقابل مس کرمان اظهار داشت: خدا را شکر که قهرمان شديم. شايد در نيمه اول بازي دلخواه خود را انجام نداديم و خوب نبوديم اما در نيمه دوم با دستورات توني اوليويرا باهوش‌تر بازي کرديم. ما انگيزه زيادي براي قهرماني داشتيم و خوشبختانه از تک گلي که زديم دفاع کرديم. طبيعي بود که مسي‌ها براي جبران گل‌خورده حمله کنند ولي خوشبختانه دروازه ما تا آخر بازي بسته ماند.
وي در خصوص چند موقعيت خوبي که از مس کرمان گرفت گفت: اينکه در بازي‌هاي جام حذفي گلي را دريافت نکردم خوشحال‌کننده است و خوشبختانه در بازي فينال هم دروازه‌ام بسته ماند. البته در صحنه‌اي که شوت ادينيو به تير دروازه ما برخورد کرد، من توپ را لمس کردم و اگر اين اتفاق نمي‌افتاد دروازه باز مي‌شد. البته بعضي از دوستان لطف دارند و گفتند که در آن صحنه توپ مستقيم به تير خورد در حالي که اينطور نبود.
دروازه‌بان تيم فوتبال تراکتورسازي در پاسخ به اين سوال که «آيا مجيد جلالي هم در اين قهرماني نقش دارد؟»، خاطرنشان کرد: اول بايد بگويم که هواداران تراکتورسازي خواهان بازگشت توني اوليويرا بودند، چون اين مربي خاطرات خوبي را در ذهن آنها برجاي گذاشته و نتايج خوبي هم گرفته بود. متاسفانه فصل سرما و سفت شدن زمين، شرايط تيم ما را به يکباره تغيير داد و اين موضوع در زمان جلالي بود. به هر حال او هم در قهرماني تراکتورسازي سهيم است و نمي‌توان زحماتش را ناديده گرفت.

لک در بخش ديگري از حرف‌هايش در مورد اولين قهرماني خود در فوتبال ايران گفت: خوشحالم که در ۲۳ سالگي يک قهرماني شيرين و دلچسب را به دست آورم و گلي در جام حذفي دريافت نکنم. اين يک آمار خوب است و خوشحالم که در اولين سال حضورم در تراکتورسازي توانستم در کنار فوتباليست بزرگي مثل علي کريمي که الگوي من بود به جام قهرماني برسم.

وي در مورد وضعيت علي کريمي و اينکه مي‌گويند او شايد در آينده‌‌اي نزديک دوباره پيراهن پرسپوليس را برتن کند گفت: مطمئناً در اين زمينه علي آقا تصميم‌گيرنده است. او در بين هواداران پرسپوليس و هواداران تيم‌هاي ديگر محبوب است و در تبريز هم محبوبيت زيادي دارد. او هميشه با انگيزه تمرين مي‌کند و در زمين مسابقه يک وزنه مهم است. من خوشحالم که کنار فوتباليست بزرگي مثل او بازي مي‌کنم و اميدوارم از تراکتورسازي جدا نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *