دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تاج: لیگ آینده حتما 16 تیمی است

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۰۶
کد مطلب: 344120
رئیس سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران با تاکید بر اینکه لیگ برتر فصل آینده قطعا 16 تیمی خواهد بود گفت: با توجه به فشردگی برنامه های تیم ملی در سال آینده فرصتی برای افزایش تعداد تیم ها نداریم.
به گزارش جهان و به نقل از سایت سازمان لیگ، مهدی تاج ضمن تشکر از بازی جوانمردانه، زیبا و تماشاگرپسند تیم‌های مس کرمان و تراکتورسازی تبریز و تبریک به تیم تراکتورسازی تبریز برای کسب اولین جام قهرمانی‌اش بیان کرد: رفتار مناسب تماشاگران دو تیم به خصوص مردم خونگرم کرمان که علی رغم شکست در فینال، شئونات اخلاقی را رعایت کرده و شعار سازمان لیگ را سر لوحه کار خود قرار دادند و بخش قابل ملاحظه‌ای از آنان هنگام برگزاری جشن قهرمانی در ورزشگاه حضور داشتند و اخلاق والای مردم ایران زمین را نشان دادند، قابل ستایش است.
 
نایب رئیس فدراسیون فوتبال همچنین از استانداری، فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی، هیات فوتبال، صدا و سیما و اداره کل ورزش و جوانان استان و باشگاه مس کرمان برای همکاری با سازمان لیگ برای برگزاری این مراسم باشکوه و درخور نام ایران تشکر کرد.
 
رئیس سازمان لیگ گفت: تحت هر شرایطی لیگ سال آینده 16 تیمی است و در گفت و گویی که با کی‌روش،سرمربی تیم ملی داشتم، سال آینده برنامه تیم ملی از فشردگی خاصی برخوردار خواهد بود و مجال 18 تیمی شدن لیگ را به ما نخواهد داد.
 
وی در پایان گفت: در دستورالعملی که به باشگاه‌ها و هیأت های فوتبال ابلاغ شده، حساسیت 3 هفته پایانی لیگ برتر و بازی‌های باقیمانده لیگ‌های دسته اول و دوم را اعلام کرده و امیدواریم کمیته داوران دقت بیشتری در نظارت بر عملکرد داوران لیگ برتر، دسته اول و دوم داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *