کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نامه به صنف پنچرگیران بخاطر یک شاعر بیمار!

26 بهمن 1392 ساعت 16:37

علیرضا قزوه شاعر نام آشنای کشور طنزی انتقادی را برای حمایت از شاعر انقلابی، احمد عزیزی که چند سالی است با بیماری و مشکلات مالی به دلیل کم توجهی همزمان مسئولین مربوطه دست و پنجه نرم می کند، درج کرده است.


به گزارش جهان، علیرضا قزوه در وبلاگ خود نوشت:

با سلام. من یک شاعر هستم. حدود چهل کتاب شعر و تحقیق ادبی دارم. در کتاب های درسی دانش آموزان هم نمونه شعر و نثرم چاپ شده. نامه ای که برایتان می نویسم به خاطر بیماری یکی از شاعران انقلاب است که از قضا شاعر معاصر هم هست.

دفترچه بیمه ی این شاعر که شش سال است در کما به سر می برد تمام شده و ما شاعران مثل شما اتحادیه نداریم. راستش یک انجمنی داریم به نام شاعران که آنها بیشتر تو کار دستبند سبز هستند و می گویند ما اینجییو هستیم - گمانم معنی اش یک چیزی در مایه ی سی ان جی یا گاز بی بخار یا در همین حدودها باشد.

لذا هر کاری که مربوط به شاعران باشد و پیگیری داشته باشد و وقت بر باشد آنها کاری نمی توانند بکنند . البته از حق هم نگذریم که آنها هر وقت کسی می میرد به مراسم ختمش می روند و بلند بلند اعلی الله مقامه می گویند. یک کار دیگر هم می کنند که هر سال شب یلدا کرسی می گذارند و هندوانه می خرند و قلیان می آورند و عکسش را در فیس بوک می زنند.تازه آنها اگر زیاد اصرار کنیم که این وظیفه شماست از شاعران شکایت هم می کنند و در فیس بوک به طور اختصاصی فحش هم می دهند. می گویند از دست ما همین برمی آید.

لذا عاجزانه از شما خواهش می کنیم که بزرگواری کنید و این یک مورد را به خاطر خدا شما انجام بدهید. این شاعر بنده ی خدا از اهالی غرب کشور حدود سرپل ذهاب است و ثواب دارد و جای دوری نمی رود. بعدا خودمان یک جوری از خجالت شما در می آییم.


کد مطلب: 344058

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/344058/نامه-صنف-پنچرگیران-بخاطر-یک-شاعر-بیمار

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com