شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۵
۱۰

تأکید پدر شهید احمدی‌روشن بر اخراج دوستان مصطفی

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 344011
پدر شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه اخراج همکاران فرزندم در سازمان انرژی اتمی شایعه نیست، گفت: تیم مذاکره ‌کننده به عنوان پشتیبان صنعت هسته‌ای در حال فعالیت هستند و امیدواریم که از حقوق هسته‌ای ما ذره‌ای عقب‌نشینی نکنند.
تأکید پدر شهید احمدی‌روشن بر اخراج دوستان مصطفی
به گزارش جهان، رحیم احمدی‌روشن امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: اکنون می‌بینید که استکبار جهانی و گروه ۵+۱ به این نتیجه رسیدند که اگر با ما بر سر میز مذاکره ننشینند و توافقی به عمل نیاید در آینده کار برای آنها مشکل خواهد شد.

وی با بیان اینکه این صنعت از سوی شهدا و افرادی که جهادگونه کار می‌کنند، به عنوان یک ودیعه است، افزود: فرزندان این مملکت جان خود را برای این صنعت دادند تا ما در مقابل استکبار جهانی دست پر جلو برویم.

احمدی‌روشن ادامه داد: از مسئولان کشور توقع داریم این ودیعه را پاس بدارند و شأن مردم را حفظ کنند.

وی تصریح کرد: انتظار مردم از مسئولان اجرایی کشور به خصوص وزارت خارجه، حفظ انقلاب است و مسئولان حقوق ملت اعم از چرخه‌ کامل سوخت و حق‌ غنی‌سازی را استیفا کنند.

پدر شهید احمدی‌روشن خاطرنشان کرد: شاخص ما امام (ره) و رهبری هستند که خط‌مشی را تعیین کرده‌اند، وقتی حضرت امام (ره) می‌فرمایند استکبار جهانی مانند یک سگ هار می‌ماند که اگر در مقابلش ایستادگی کنی عقب‌نشینی می‌کند و اگر بترسی حمله می‌کند لذا باید بدانیم که این طبیعت استکبار است.

وی افزود: من در ازای خون پسرم از مردم، مسئولان و رهبر انقلاب طلبکار نیستم بلکه بدهکار هم هستم؛ اما ناخواسته یکسری از دوستان مصطفی را از رده خارج می‌کنند.

پدر شهید احمدی‌روشن اضافه کرد: وقتی غنی‌سازی اورانیوم شروع شد گویا اینها بال و پر درآورند و شهید مصطفی و چند تن از دوستانش شبانه‌روزی برای این مردم کار می‌کردند تا غنی‌سازی ۳.۵ درصد را در ادامه به ۲۰ درصد محقق کنند.

وی گفت: اکنون جای سؤال است که چرا ۲۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده باید اکسید شود؟ آیا آب سنگین و آب سبک اراک و قم تعطیل شد تا اوباما خشنود شود و جان کری از گزینه نظامی و تحریم برای ما سخن بگوید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابولفضل
Iran, Islamic Republic of
کد خدا گفته ...
درود بر احمدی روشن ها
باسلام
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت پدر بزرگوار شهید احمدی روشن
اخراج شایعه های بیش نیست ایکاش وقتی دوستان پسر شهید شما هرکاری در سازمان انجام می دادند الا....
شما اعتراض میکردید نا اینکه وقتی رفتن اکثر کارمندان از رفتن انها خوشحال شوند و ....
پيروز
شما جزء كدوم كارمنداي سازمان هستي فكر نكنم جسارت داشته باشي جاي احمدي روشن ها باشي چون اون حداقل ارزش داشت و كار انجام ميداد و شهيد همشد به قول شهيد بهشتي عزيز ره بهشت را به بهاء ميدهند نه به بهانه ارزش شما همون حرفيه كه زدي رئيس سازمان انرژي اتمي زمان شاه افتخارميكنه كه ايران توي اين عرصه پيشفت داشته شما مثل همين دولت فقط انتقاد كن بگو قبليها بد بودند شما چيكار كرديد براي اين مملكت ؟
saman
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرمایید شما از یک پروژه امنیتی چقدر خبر دارید که اینجوری اظهار نظر میکنید؟انگار اونجا شهرداری هستش که همه میرن توش.البته آقا رییس جمهور به شما گفت باسواد به ما گفت بی سواد.آفرین بر استدلال باسوادانی مثل شما.
امیدوارم جهان این پیام را رو سایت بزاره
Iran, Islamic Republic of
این حرفارو میتونی به احمدی نژاد بگی
موی دماغ
آخه این تیتر خبر خدایی؟
از تیتر خبر اینگونه میاد که پدر احمدی روشن تاکید داره که همکاران مصطفی باید اخراج بشن
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جهان..یه فکری به حال تیتر زنی بکن..برات بده
دوست دولت ونظام
سلام بر رهبر فرزانه ام
سلام بر شهیدان
وسلام بر احمدی روشن ها ورهروان راه پاکش
متحیر مانده ام که دستگاه نظارتی چون سازمان بازرسی کل کشور که کوچکترین کارهای دولت قبلی را رصد می کرد حالا کجایند
آیا آنها تنها برای دولت آقای احمدی نژاد بازرسی بوده اند.وحالا...
United States
با احترام به همه شهیدان چرا بعضی از خانواده های شهیدان بیشتر مطرح می شوند؟؟ آیا مسایل فنی را می شود یک غیر متخصص آن رشته نظ ربدهد؟؟
"تأکید پدر شهید احمدی‌روشن بر اخراج دوستان مصطفی" متاسفانه جمله خبری شک برانگیز است
باید بصورت "تأکید پدر شهید احمدی‌روشن بر صحت اخراج دوستان مصطفی"بیان می شد