پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۳
۱۰
آیت الله نوری همدانی در دیدار با نائب رئیس مجلس؛

افزایش قیمت‌ها ربطی به تحریم ندارد/ انتقاد از نوسان قیمت‌ها

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 343799
در ایران یک قیمت معین برای اجناس وجود ندارد و این مسئله یکی از مشکلات اقتصادی است که مسئولان باید برای حل آن تلاش کنند.
افزایش قیمت‌ها ربطی به تحریم ندارد/ انتقاد از نوسان قیمت‌ها
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله نوری همدانی، پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفتند: اکنون در زمان خاصی هستیم و کار شما در متن و اصل است و این در حالی است که موضوعات با اهمیت فراوانی وجود دارد که توجه به آنها لازم است.

ایشان، کمک به کشاورزان را سبب افزایش تولید و کاهش قیمت‌ها دانسته و افزودند: مردم در انتظار کاهش قیمت ها از سوی دولت هستند و این امر حاصل با تقویت تولید در کشور حاصل می شود.

این مرجع تقلید با اشاره به مسائل اقتصادی در جامعه امروز، ابراز داشت: برخی اجناس گران شده، این در حالی است که قیمت تمام شده ثابت است.

وی، افزایش قیمت‌ها را بی ارتباط با تحریم‌ها توصیف کرد و افزود در زمینه تورم، مدیریت و نظارت مهم است تا در کل کشور قیمت معین داشته باشیم و این امر تاکنون محقق نشده است و همت شما مسئولان را طلب می کند.

معظم‌له درباره مساله گرانی در جامعه، تصریح کرد: مسئله گرانی و اقتصاد در داخل کشور هنوز وجود دارد و انتظار مردم این است که هر چه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی شود، چرا که دشمنان در حال فعالیت و گام نهادن در این موضوع هستند.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به نوسان بسیار بالای قیمت‌ها، یادآور شد:‌ در ایران یک قیمت معین برای اجناس وجود ندارد و این مسئله یکی از مشکلات اقتصادی است که مسئولان باید برای حل آن تلاش کنند.

اجازه اظهار نظر به افرادی مانند شرمن ندهیم

ایشان با اشاره به مذاکرات ژنو، اظهار داشت: دشمنان ما شیاطین بزرگی هستند و در مسائل مربوط به مذاکرات، نباید اجازه داد که افرادی مانند شرمن، علیه جمهوری اسلامی ایران حرف بزنند.

این مرجع تقلید خطاب به نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کردند: شما در صحبت هایتان از تیم هسته‌ای پشتیبانی کردید، ولی باید حمایت‌ها به گونه ای باشد که با عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران منافاتی نداشته باشد.

فعالیت گسترده تکفیری ها

معظم له در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تبلیغات گسترده تکفیری‏ها در منطقه، گفتند: در روزگار کنونی تکفیری ها مبالغ هنگفتی را برای تبلیغ وهابیت هزینه می کنند و ما هم باید برای ترویج معارف اهل بیت(ع) سرمایه گذاری کنیم.

ایشان با اشاره به لزوم هجرت طلاب و روحانیون، ابراز داشتند: ۲ هزار طلبه همدانن وجود دارد، ولی روستاهای همدان خالی از طلبه است و برخی از مساجد، امام جماعت ندارند بنابراین باید فکری در این زمینه صورت گیرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان بر ضرورت رسیدگی به معیشت مردم به ویژه طلاب تاکید کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اگر گوش شنوایی باشه
Iran, Islamic Republic of
بابا قیمت ها که همیشه بالا بوده گران بوده
جواد
.... این 8 سال....
اين 8 سال چي؟!
6 سال اول كجا تورم بالا بود؟! هميشه حدود 15 تا 17 درصد بود.
بي انصافي رو با دروغ مخلوط مي كنيد و مي تازيد به احمدي نژاد. كه چه؟!
حالا که نوسان قیمت را مدتی است منتفی شده، ایشان تازه خاطرشان آمده که معیشت مردم به سختی می گذرد؟؟؟
این هشت سال؟؟؟
حسینی
Iran, Islamic Republic of
منظور شما از منتفی شدن نوسان قیمت چیست؟ زمان احمدی نژاد بود، الان هم هست؟ شما از کدام فروشگاه خرید می کنید که قیمتهایش در این چند ماه ثابت بوده؟ لیست افزایش قیمت هایی که خود مراکز رسمی آماری ارائه می دهند با حرف شما مخالف است، گذشته از این مردم افزایش قیمت ها را متوجه می شوند، بالاخره روزانه خرید می کنند؟ افزایش قیمت ها در زمان احمدی نژاد هم بود، اما شما چرا اصرار دارید که طوری اعلام کنید که در این چند ماه هیچ افزایش قیمتی نبوده؟
Iran, Islamic Republic of
از مغازه ی سر کوچه احمدی نژاد. شما هم به توصیه رئیس جمهور عادل و شجاعتون گوش کنین و اونجا خرید کنین اخوی :))))))
درود بر این مرجع واقع بین
ایمانی
خدارا شکر مرجعییت بابصیرت .وضدآمریکا واسراییل داریم با سید علی هم صدا باشند .نوری واقعا تو مثل نوری
ما که همش میگفتیم گرانی فقط به خاطر سو مدیریت 8 ساله اصول گرایان بود کسی باور نمیکرد. حالا هم ایشان تایید کردند