سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱۴
۶

عمامه‌گذاری‌ به‌دست رهبرانقلاب +عکس

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 343775
طلبه جوان بجنوردی از حضور رهبر معظم انقلاب به منزلشان در سفر به خراسان شمالی خبر داد.
عمامه‌گذاری‌ به‌دست رهبرانقلاب +عکس
به گزارش جهان به نقل از ابنا، این طلبه جوان که خود را «سیدحسن» معرفی کرده است اظهار کرد: در این دیدار با حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای فرصت را غنیمت شمرده و به دست مبارک ایشان معمم شدم.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000343/nf00343775-1.jpg

سید حسن که هم‌اکنون برای ادامه تحصیلات حوزوی در قم حضور دارد در ادامه گفت: رهبر انقلاب یک ساعت در منزل ما حضور داشتند و بنده برادر دو شهید دفاع مقدس هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عجب طلبه زرنگی.ایول
خواهر
تبریک میگم انشاا... برقرار باشید و در زیر سایه آقا امام زمان عج برای اهداف دین و انقلاب کوشا التماس دعا
شریف
لباس پیامبر مبارکت باشد ودرخط ولایت فقیه مستدام باشی انشاالله
مبارکش باشه
سعید
بنده هم سالها ست شوق دیدار رهبری را در دل می پرورانم ولی افسوس فقط از طریق رسانه ملی موفق میشم چهره مبارک امام خویش را ببینم خدایا تورا قسم میدهم به پهلوی شکسته مادرش حضرت زهرا جمیع مرضای اسلام با دعای رهبری عزیز شفاپیدا کنند وسایه پر خیر وبرکت حضرت آقا را برسر تمامی مسلمانان ومستضعفین مستدام بدار آمین یا رب العالمین ومشکلات جوانان عیرتمند ایران اسلامی از جمله بیکاری ازدواج شغل بر طرف بفرما البته بنده خودم درارگانی مشغول به خدمت هستم خدارا شکر ودلم بر ای جوان های این مرز وبوم می سوزه ببخشید ناراحت کردم بعضی از عزیزان رو
انشاءالله بتوانی پیامبر گونه رفتار داشته و پیامبر گونه با مسلمین برخورد کنی. یا علی