يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

موافقت باشگاه با انتقالم به استقلال

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 342591
هافبک تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: باشگاه استقلال خوزستان با انتقال من به استقلال به صورت قرضي موافقت اوليه خود را اعلام کرده است.
به گزارش جهان، ايمان مبعلي در گفت‌وگو با فارس، در مورد شرايط استقلال خوزستان و شايعاتي که در مورد حضور او در تيم استقلال به عنوان يار کمکي در ليگ قهرمانان آسيا شنيده مي‌شود، صحبت‌هاي زير را انجام داد.

بازي روز گذشته مقابل صباي قم که با تساوي يک بر يک به پايان رسيد، چطور بود؟

بازي بسيار حساس بود و توپ بيشتر در ميانه ميدان جريان داشت. درگيري بين بازيکنان دو تيم بسيار زياد بود و فکر مي‌کنم تساوي عادلانه بود. با توجه به نزديکي امتيازات ما و صبا هر تيمي که شکست مي‌خورد فاصله مي‌گرفت به همين خاطر فکر مي‌کنم تساوي راضي‌کننده بود.

فکر مي‌کني با اين شرايط استقلال خوزستان در ليگ برتر بماند؟

روي کاغذ هر اتفاقي ممکن است رخ دهد. هنوز روي کاغذ بقاي ما قطعي نشده اما شرايط‌مان خوب است و فکر نمي‌کنم خطري مبني بر سقوط ما را تهديد کند.

به نظر خودت استقلال خوزستان در فصل اخير عملکرد خوبي داشت؟

با توجه به برخي کمبودها و مشکلاتي که وجود داشت فکر مي‌کنم که بازيکنان و کادر فني عملکرد خوبي داشتند. باشگاه استقلال خوزستان در پرداختي‌ها و فراهم کردن امکانات کوچکترين مشکلي نداشته است و وضعيت تيم بسيار خوب است. بازيکنان با يکديگر همدل هستند و با توجه به اينکه سال اول حضورمان در ليگ برتر بود فکر نمي‌کنم عملکرد بدي داشتيم.

اين روزها شايعه حضور تو در استقلال به عنوان يار کمکي شنيده مي‌شود.

در اين مورد صحبت‌هايي انجام شده و فکر مي‌کنم طي ۲- ۳ روز آينده همه چيز مشخص شود.

آيا مسئولان استقلال خوزستان با اين انتقال موافق هستند؟

باشگاه موافقت خود را با اين مسئله اعلام کرده است. آقاي بختياري و عبدالله ويسي نسبت به اين مسئله نظر مثبت دارند و اگر قانون اجازه بدهد مشکلي از اين بابت وجود ندارد.

به نظر مي‌رسد خودت هم نسبت به انجام اين انتقال علاقه زيادي داري.

من دوست دارم اين اتفاق رخ دهد. حتي قرار بود نيم فصل به استقلال بپيوندم اما شرايط فراهم نشد. در هر تيمي باشم تلاش مي‌کنم براي تيمم مثمرثمر باشم و از حضور در استقلال خوزستان نيز بسيار راحت هستم.

آيا ممکن است فصل‌ آينده تو را در پيراهن استقلال ببينيم؟

در حال حاضر به عنوان يار کمکي قرار است به اين تيم بپيوندم و موافقت اوليه انجام شده است. اين مسائل مهم نيست. در حال حاضر موفقيت استقلال در ۶ بازي آسيايي اهميت دارد. هنوز در رابطه با اين موضوع چيزي مشخص نشده و اگر خوب کار کنم شايد اين اتفاق رخ دهد.

استقلال خوزستان در هفته بيست و هفتم به مصاف داماش گيلان مي‌رود اين مسابقه را چطور پيش‌بيني مي‌کني؟

اگر در اين بازي امتيازات کامل را کسب کنيم همه چيز تمام شده و خيالمان راحت مي‌شود. اين ديدار حساس‌ترين مسابقه ليگ برتر براي ما است. بايد در مقابل داماش گيلان سنگ تمام بگذاريم و تمام تلاش خود را انجام دهيم تا در اين ديدار سخت خانگي هر ۳ امتياز مسابقه را کسب کنيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *