دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

کی‌روش فقط ادعای حرفه‌ای بودن دارد

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 341989
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از سرمربی تیم ملی گفت: کارلوس کی‌روش فقط ادعای حرفه‌ای بودن می‌کند؛ کجای این کار حرفه‌ای است که او قبل از بازی فولاد با تراکتورسازی از علی کریمی تمجید و اسم این بازیکن را مطرح کند.
به گزارش جهان، نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دلایل شکست تیم فولاد خوزستان برابر تراکتورسازی در جام حذفی با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: واقعا نمی‌دانیم مسئول فشردگی مسابقات لیگ چه کسی است. ما چهار روز بعد از ماراتن ۱۲۰ دقیقه‌ای با پرسپولیس به مصاف سایپا رفتیم و چهار روز بعد دوباره در جام حذفی برابر تراکتورسازی قرار گرفتیم. مسئولان فدراسیون مدام صحبت می‌کنند که فشردگی مسابقات برای همه تیم‌ها یکسان است ولی کجای این فشردگی عادلانه است؟

وی افزود: همه انتقاد می‌کنند که چرا کیفیت مسابقات لیگ پایین است و گل‌های کمی به ثمر می‌رسد. یکی از علت‌های این مسئله، همین فشردگی و حساسیت بازی‌هاست. ما اگر واقعا دنبال لیگ پویا و با کیفیت هستیم، با این نوع برنامه ریزی به آن نمی‌رسیم.

مربی فولاد در ادامه با اشاره به شرایط جوی و زمین نامناسب تبریز خاطرنشان کرد: شک نکنید اگر شرایط عادی بود تراکتورسازی را می‌بردیم. خیلی عوامل از جمله سردی هوا، چمن بی کیفیت و مسائل دیگر دست به دست هم داد که بازنده شویم. البته بازیکنان هم در حد انتظار خود ظاهر نشدند.

سعداوی همچنین با انتقاد از سرمربی تیم ملی، تاکید کرد: کارلوس کی‌روش فقط ادعای حرفه‌ای بودن دارد. کجای این کار حرفه‌ای است که اسم یک بازیکن را قبل از بازی مطرح کنید؟ دلیلی نداشت کی روش قبل از بازی تراکتورسازی با فولاد، اسم علی کریمی را بیاورد. ایشان که کار تمام مربیان و باشگاه‌های ایران را در حد آماتور و عادی می‌داند، پاسخ بدهد آیا کارش حرفه‌ای بوده است؟

وی با بیان اینکه احترام زیادی برای کریمی قائل است، افزود: همان موقع قبل از بازی که کی‌روش نام کریمی را مطرح کرد نگران شدیم. واقعا علی کریمی در بازی با فولاد نسبت به مسابقات قبلی قابل مقایسه نبود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان روز سه شنبه در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی برابر تراکتورسازی تبریز قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *