يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

فرجی‌دانا: دولت و مجلس تعامل خوبی دارند

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب: 341922
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تعامل دولت یازدهم با مجلس در سطح بالایی قرار دارد و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز از این قاعده مستثنی نیست.
به گزارش جهان به نقل از فارس، رضا فرجی‌دانا لحظاتی پیش در حاشیه آیین تجدید میثاق مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با آرمان‌های والای امام راحل اظهار داشت: راه بنیانگذار جمهوری اسلامی، راه ارزش‌های والا، اعتدال و مبارزه با افراط‌گرایی بود و به تمام آزادی‌‌خواهان جهان ایثار و از خودگذشتگی را آموخت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تعامل دولت تدبیر و امید با مجلس شورای اسلامی را بسیار شایسته و مناسب دانست و عنوان کرد: خداوند را شاکریم زیرا تعامل دولت یازدهم با مجلس در سطح بالایی قرار دارد و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی در ادامه با اشاره به کمبود بودجه و امکانات دستگاه‌های اجرایی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان داشت: در شرایط ویژه اقتصادی به سر می‌بریم و گزارش این وضعیت را به دولت ارائه داد‌ه‌ایم و در حال رفع مشکلات کمبود اعتبار و بودجه هستیم.

فرجی‌دانا با بیان اینکه برخی از دانشگاه‌های کشور تقریبا ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بدهکاری دارند تصریح کرد: براساس آماری که معاونت مالی و اداری وزرات علوم، تحقیقات و فناوری مطرح کرده است حدود ۶ میلیارد ریال این مبلغ مربوط به امور عمرانی و مابقی مربوط به بودجه جاری دانشگاه‌هاست.

این گزارش حاکی است، همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رضا فرجی دانا به‌همراه معاونان، مسئولان و جمعی از کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *