دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

نقوی‌حسینی: دوره قلدری پایان یافته است

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 341310
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تهدیدات نظامی مقامات آمریکایی علیه ایران را نشان‌دهنده درماندگی و زبونی آنها خواند و گفت: از آنجایی که مقامات آمریکایی دیگر بهانه‌ای برای دشمنی و مقابله با جمهوری اسلامی ایران ندارند، در تلاشند تا با تنش‌آلود کردن فضا و طرح تهدید نظامی علیه ایران، روند مذاکرات هسته‌ای را با بن‌بست روبه‌رو کنند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگران، سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اظهارات اخیر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه شکست توافق هسته‌ای، گزینه‌ نظامی را قوت می‌بخشد، اظهار داشت: اظهارنظرهای غیرمسئولانه و بی‌منطق مقامات آمریکایی که هر از چندگاهی تهدید نظامی را علیه ایران مطرح می‌کنند، نشان‌دهنده درماندگی و زبونی مقامات آمریکایی است، چرا که آنها در مقابل دیپلماسی، منطق و استدلال کم آورده‌اند.

وی ادامه داد: از آنجایی که مقامات آمریکایی دیگر بهانه‌ای برای دشمنی و مقابله با جمهوری اسلامی ایران ندارند، در تلاشند تا با تنش‌آلود کردن فضا و طرح تهدید نظامی علیه ایران، روند مذاکرات هسته‌ای را با بن‌بست روبه‌رو کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه این دست اظهارنظرها تنها کاربرد داخلی داشته و جنبه عملیاتی و کاربردی ندارد، گفت: آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند، جمهوری اسلامی ایران از چنان توانمندی دفاعی برخوردار است که پاسخی دندان‌شکن و پشیمان‌کننده به هر نوع تهدید نظامی آنها بدهند.

نقوی‌حسینی با اشاره به پاسخ‌های دندان‌شکن مقامات جمهوری اسلامی ایران؛ وزیر امورخارجه، وزیر دفاع، کمیسیون امنیت ملی مجلس و فرمانده سپاه پاسداران به این دست اظهارات، گفت: مقامات آمریکایی باید بدانند دوران قلدری و سلطه‌گری پایان یافته است.

وی در پایان اظهار داشت: یکی از سال‌های پر رونق در اعتبارات دفاعی، بودجه سال ۹۳ است و مجلس مصوب کرده که مازاد قیمت نفت در سال ۹۳ به طور کامل تا سقف ۷ میلیارد دلار، در بودجه دفاعی هزینه شود که این مهم، پاسخی در خور تهدیدات تو خالی آنها است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *